Џиџи Хадид е заштитно лице на новиот парфем на Пако Рабан, Million Gold


Париз -Супермоделот Џиџи Хадид е заштитно лице на навиот женски парфем на Пако Рабан – Million Gold.

Кога се појавуваат понуди за моделирање, Хадид се обидува да биде во склад со тоа дали чувството што го создава е вистинско и предизвикува радост.

„Бидејќи овие денови половина од моето време е со ќерка ми“, рече Хадид. „Во најголем дел не работам во тоа време, и затоа времето што морам да работам сакам да им дадам приоритет на ангажманите што ќе направат да се чувствувам исполнето и како да го користам времето на добар начин“.

Проектот Рабан ја привлече бидејќи кампањата носи моќна порака.

„Колку повеќе израснав во себе, колку повеќе се познавам себеси, толку подобро се чувствувам за себе, толку посекси, поубава се чувствувам за себе“, рече Хадид. „Тоа е чувството што го дава оваа реклама“.

Зборувајќи за снимањето, таа се присети: „Оваа реклама е очигледно најновата генерација на многу реклами за мириси на Rabanne Million Gold, и сите од нив ја имаат оваа слика во неа. Значи, знаевме дека прелетот ќе биде голема работа во неа. Имаше неколку песни за кои знаев дека ќе сакам да го правам тоа цел ден.

„Го имавме Стивен Галовеј. Тој е еден од најневеројатните кореографи и тренери за движење, а ние секогаш се прилагодуваме еден со друг – како што е атмосферата за денес? Целосно помина на Бијонсе и Ријана“, раскажува Хадид. „Имаше „Љубов на врвот“. Имаше помалку пукање во овој дел, но „FourFiveSeconds“, мислам дека е смешна песна од последниот час од денот, бидејќи таа едноставно го има овој став што мислам дека сите во последен час работа има. Ние велиме: „Ајде да го завршиме ова. Да го направиме тоа одлично.“ Знаете на што мислам?

„Тогаш, рекламата завршува како песна на Бијонсе“, рече Хадид, мислејќи на „Pure/Honey“, кој го има текстот: „Треба да чини милијарда за да изгледате толку добро“. Песната е од албумот „Renaissance“ на Бијонсе од 2022 година, кој стана најстримуван албум на Spotify во еден ден, со повеќе од 43 милиони стримови. (Пејачката носеше прилагоден фустан со синџир на Rabanne за отворањето на нејзината светска турнеја „Ренесанса“.)

„Беше неверојатно, бидејќи цел ден танцувавме со Бијонсе, се скршивме – јас и Стивен. Најдобро си поминувавме [со] Мозес [Самни]“, рече Хадид, која има повеќе од 78 милиони следбеници на Инстаграм. „Само се смеевме и танцувавме. Толку многу од оваа работа е само одење за тоа. Толку од тоа во мене излегува пред камера.

„Постои алтер его за мене што како навистина не би го повлекла во зоолошката градина“, рече Хадид. „Знаете што велам? Има нешто што излегува [со] оваа средина: мирисот, прекрасните златни парчиња Рабан што можев да ги носам, сетовите, Стивен Галовеј, музиката. Сè направи да се чувствува како треба, да го пренесеме она што го сакаме во финалето“.

Вибрацијата, може да се каже, беше буквално среќна.

Потпретседателот на Рабан, Жером Лелуп, рече дека Рабан се залага за силна женственост уште од 1960-тите, со жени како Џејн Фонда, Франсоаз Харди и Брижит Бардо облечени во модата на  Пако Рабан.

„Значи, го избравме за лице највлијателниот супермодел на нашата генерација“, рече Лелуп за Хадид. „Џиџи е божествена. За мене, таа е речиси како млада Бардо, млада Барбарела, супер моќна девојка, огромна на социјалните мрежи“.

Тој, исто така, ја нарече Хадид малку момче. „Таа е многу смешна, многу духовита“, рече Лелуп.

Режисерот Ману Косу и фотографот Мерт Алас ја создадоа кампањата, во која Хадид носи златен фустан од Рабан, кој светка со стотици илјади кристали Сваровски, дизајниран од креативниот директор на Рабан, Џулиен Досена. Во понеделник мирисот се лансира низ целиот свет, освен за североисточна Азија и САД, што е планирано за првиот квартал од 2025 година.

Нов универзум на мириси

Million Gold for Her, доаѓа во шише со XL врската на накитот со потпис на куќата, дебитира нов универзум на мириси за Rabanne.

Вклучува ноти од роза, бели цветови и минерален мошус, комбинација од традиционално машки и женски состојки. Мирисот е создаден од парфимерите на Symrise, Alienor Massenet, Suzy Le Helley, Nathalie Benareau и Loc Dong, а има 90 проценти состојки кои потекнуваат од природно потекло.

Машката франшиза Million расте со солидни двоцифрени бројки од година во година. Мирисите Rabanne се рангирани во првите пет ширум светот. (WWD)