„Лего“ е најреномиран бренд во светот, го следат„ Ролекс“ и „Ферари“

Од модните куќи, највисоко се искачи „Шанел“
САД- Се исплати да имате доверба – и доследност. Само прашајте ги Ролекс и Ферари.
Двата бренда, лесно меѓу најголемите имиња (и заработувачи) на полето на луксузот, се исто така две од трите најреномирани брендови во светот според новата студија на RepTrak. Повеќеслојното истражување претставува еден од првите сеопфатни обиди да се открие каде се наоѓаат најценетите светски компании по невидените настани од минатата година.
Со цел да се намали својата првична листа од над 2.000 компании до 100-те најреномирани, фирмата за анализа на податоци со седиште во Бостон анкетираше 68.577 луѓе од 15-те најголеми економии во светот. Оттаму, за да се квалификува, една компанија требаше да има глобален приход од над 2 милијарди долари, мораше да го надмине прагот на блискост од 20 проценти и репутација – кои фактори во производите и услугите, иновациите, работното место, управувањето, државјанството лидерство и финансиски перформанси – над просекот од 67.3. Секој од брендовите што се најдоа на списокот имаше барем „силен“ рејтинг (резултат кој паѓа помеѓу 70,0 и 79,9), додека еден си замина со „Одлично“ (80,0 и погоре).
Значи, која е најреномираната марка во светот според 2021 Глобален RepTrak 100? Никој, освен данскиот производител на играчки „Лего груп“, кој доби висока оценка 80,4. Лего беше следен од Ролекс, кој забележа 79,6 и Ферари, кој дојде со 78,8. На легендарниот швајцарски производител на часовници и италијански специјалисти за спортски автомобили во топ 10 им се придружија групацијата Бош (78,1), Харли-Дејвидсон (78,1), Канон (77,6), Адидас (77,6), компанијата Волт Дизни (77,5), Мајкрософт ( 77.1) и Сони (77.0).
RepTrak вели дека разговарал со потрошувачи од целиот возрасен спектар. Интересно, само две марки се претставија силно со секоја од четирите демографии – Gen Z (возраст од 18-25), Millennials (26-40), Gen X (41-55) и Boomers (56-64) – Lego и Rolex. Лего се пласираше на седмото место со генералот З, втор со Милениумс и прв со генералот Х и Бумерс. Ролекс се пласираше на деветтото, четвртото, третото и четвртото место со тие демографии. Во меѓувреме, Ферари ги проби 10-те најдобри со Миленианси, Ген Х и Бумерс, но ја промаши марката со Ген З.
Ролекс и Ферари беа убедливо луксузни брендови со најдобри резултати во студијата на RepTrak, но тие не беа единствените . Традиционални тешка категорија како БМВ (23-то со резултат 76,1), Ролс-Ројс (27-ми, 76,0), Шанел (33-та, 75,6), Сингапур ерлајнс (38-та, 75,1,1), Џорџо Армани (61-то, 74,1), групацијата ЛВМХ (63-та, 74,1), Емирати (69, 73,7), Дајмлер (75, 73,4), Барбери (83, 73,3), Прада (84, 73,3), Хилтон (86, 73,2), Хермес (88, 73,2) и Ралф Лорен (91, 73.1) сите се вклучени во Топ 100 исто така.