„Фолксваген“ најавува електричен модел од 20.000 евра со концепт ID.EVERY1
Европа со нетрпение ја очекува понудата на мали и достапни електрични автомобили со цена под 20.000 евра. Ова е прв поглед на концептот, кој треба да се вклопи во тој шаблон, и од кој новиот Volkswagen ID.1 ќе „слета“ на пазарот во 2027 година.
Изгледа дека Volkswagen знае да плива против плимата во помалиот сегмент на електрични автомобили. Станува збор за формат помал од четири метри, кој наскоро ќе станува сè почест и ќе претставува важна понуда на пазарот во 2026 година кога ќе се појават Kia EV2 и новото Renault Twingo.
Ова требаше да биде близнак на идното Твинго, но преговорите меѓу Французите и Германците не вродија со плод. Сега, со веќе 90 проценти развиен Twingo, германскиот колос беше принуден самостојно да го развие својот мини ID.1 на батерии.
Германскиот производител потврди дека следниот март ќе го видиме во полн сјај под името Volkswagen ID.EVERY1. Посебно име што користи синоним за „сите“ на англиски, слично на она што го претставија со поголемиот концептен модел, Volkswagen ID.2ALL.
Протекувањето од Европскиот регистар на патенти откри апликација за заштита на ова име, која ќе се користи само во преглед на концептот и во маркетиншка комуникација пред да се открие финалниот производствен модел во 2027 година, што би можело да се совпадне со следното издание на Саемот за автомобили во Минхен или Франкфурт.
Изгледот на новиот Volkswagen ID.1 е целосно променет, бидејќи не личи на претстојниот ID.2, но има силна врска со концептот ID.1. Животот. Предниот поглед кажува многу повеќе отколку што изгледа на прв поглед, ќе биде понизок и поспортски модел од вообичаеното, а фаровите имаат елипсовидна форма, интегрирана во една целина. Логото е дел од осветлувањето, како и вертикалните жабри на краевите на браниците, барем засега.
Како што се очекуваше, претстојниот Volkswagen ID.1 ќе се базира на платформата MEB+ и ќе чини нешто помалку од 20.000 евра. Ќе има пет седишта и ќе има должина помала од четири метри. Ќе има и минималистички, но сепак дигитални и поврзани внатрешни и механички опции со еден електричен мотор до 115 КС, со погон преку предната оска „придружуван“ од две батерии и максимален опсег од најмногу 300 километри.