Зошто портокалите се спакувани во црвена мрежа?


Дали некогаш сте се запрашале зошто портокалите се завиткани во црвена мрежа?

Апсолутно ништо во продавниците не е случајно. Луѓето кои работат во нив користат паметен трик кој го следи феноменот наречен Манкерова илузија.

Тоа е трик кој ги убедува клиентите да купуваат и всушност игра голема улога во тоа дали навистина ќе одлучат да купат. Имено, кога портокалите и мандарините се во црвена мрежа, изгледаат попортокалови, посвежи и повкусни.

Не се разликува со другите грејпфрути, мандарини и лимони. Затоа тие се спакувани во зелени мрежи, токму од истата причина.

Овој трик ја следи илузијата на Манкер; оптичка илузија која го мами мозокот да обработи одредена боја во однос на околната боја.

Во овој случај, црвената или зелената боја на мрежата влијае на тоа како го перципираме спакуваното овошје. Во овој момент, триковите и илузиите не завршуваат

Пазарџиите користат многу трикови и оптички илузии за да ги убедат да купуваат. Сè, од плочки до производи и ставање храна. Сè е обмислено до последен детал. Музиката исто така игра важна улога – психолозите открија дека клиентите ги прилагодуваат чекорите на темпото на музиката, поради што остануваат подолго во продавницата. Тоа им ја зголемува можноста да купуваат повеќе производи и храна.