Зошто портокалите најчесто се продаваат во црвени мрежести кеси


Кога купувате, веројатно сте забележале дека овошјето како портокали и мандарини често се продава во црвени мрежести кеси. Но, дали некогаш сте се запрашале зошто е тоа така?

Технологот за храна Мигел А. Луруена откри зошто популарното овошје речиси секогаш се продава во одреден вид пакување.
„Дали сте забележале дека портокалите секогаш се продаваат во црвени мрежести кеси? Тоа не е случајност“, рече тој.

Можеби изгледа чудно, но продажбата на портокали во црвена мрежеста кеса всушност ги прави попривлечни за клиентите. Целта е да се нагласи природната боја на храната и да се направи попривлечна за очите на потрошувачот. Оваа естетска одлука всушност директно влијае на нашата визуелна перцепција.

Според Луруена, тоа е трик на супермаркетот кој се базира на феномен познат како илузија на Мункер, именуван по германскиот истражувач Франц Карл Мункер од 1970-тите.

Оваа оптичка илузија предизвикува перцепираната боја на објектот да се менува со боите што го опкружуваат. Значи, истото овошје изгледа поинтензивно кога се прекрстува со црвени линии, така да се каже.

Кога станува збор за храна, оваа визуелна манипулација може да се користи за овошјето и зеленчукот да изгледаат посвежи и позрели отколку што се всушност. Црвената боја може да ги засили топлите тонови како портокалова и жолта, што резултира со попривлечен изглед.

Оваа техника не се однесува само на продажба на портокали. Се користи и со други свежи производи како лимони, пиперки, авокадо и кромид.

Затоа, не верувајте на вашите сетила. Внимателно читајте ги етикетите и обидете се да купувате овошје и зеленчук на големо за да избегнете изненадувања.