Креаторите на дигитални содржини го освојуваат светот: ТОП 50 инфлуенсери кои станаа милионери

Според листата на Форбс, дигиталните креатори денес заработуваат повеќе пари од кога било досега. Индустријата доживува огромен раст, благодарение на приватните инвестиции, развојот на вештачката интелигенција и проширувањето на бизнис моделите. Вештачката интелигенција, особено, го менува начинот на кој инфлуенсерите создаваат и дистрибуираат содржина, овозможувајќи подобро производство и поголема достапност. Покрај сето тоа, креаторите го сменија бранот во дигиталната економија, а Форбс објави листа на 50 најбогати инфлуенсери во светот. Според Форбс, само во 2025 година, 50-те најуспешни креатори на платформите Инстаграм, ТикТок и Јутјуб заработиле вкупно 853 милиони долари – зголемување од 18% во споредба со претходната година.
Растот се одразува и во бројот на следбеници, како и во фактот дека сè повеќе креатори го шират своето влијание на различни платформи и деловни гранки. Нивното влијание стана централно во забавната и медиумската индустрија. Најуспешен меѓу нив е MrBeast, кој ја предводи листата со неверојатни 85 милиони долари приход и дури 634 милиони следбеници. Неговата емисија „Игри на ѕверови“ ги сруши рекордите за гледаност на платформата Amazon Prime и веќе е обновена за уште две сезони. Покрај видео содржините, MrBeast го прошири својот бизнис и на физички производи, преку брендовите Feastables (слатки) и MrBeast Burger.
Форбс, исто така, наведува дека никогаш немало повеќе приватни инвестиции во индустријата за креатори на содржини или инфлуенсери. Ерик Шеридан од Goldman Sachs рече:
– Ова е најсилниот пазар за приватно финансирање за креатори што сум го видел. Парите се инвестираат и во брендови основани од самите креатори, и во компании кои развиваат алатки за подобрување на нивниот бизнис.
Благодарение на овој капитал, креаторите стануваат вистински медиумски канали, со влијание што може да се спореди со традиционалните медиумски куќи.