Катализаторот повеќе не е цел на крадци, туку многу поскапи делови

Знаците и антените порано се отстрануваа од автомобилите, но тие се минато, исто како каталитичките конвертори. Она што ги интересира крадците може да предизвика штета вредна неколку илјади евра, поради што треба да го заштитите вашето возило на секој можен начин.
Листата на возачки асистенти станува сè подолга и подолга. Сепак, со нив се оживеа нов црн пазар за делови, каде што каталитичките конвертори, на пример, се бараат сè помалку.
Значи, проблем за сопствениците стануваат автомобилските технологии кои го привлекуваат вниманието на крадците. Сопствениците на автомобили „Порше“ во последните години се мета на крадци поради нивните софистицирани фарови, додека ретровизорите на „Фолксваген“ исто така станаа магнет за бескрупулозни поединци.
Огледалата веќе не се толку едноставни. Тие ја презедоа улогата на трепкачи, предупредувајќи за други предмети и возила во мртвата точка, и поради сето ова, нивните кражби станаа почести во последните години. Имајте предвид дека во возило со вакви ретровизори, самото стакло станува прескапо, а каде се куќиштето, инсталацијата, честопати системот за греење, а исто така и скапиот систем за контрола на мртвите агли. Сметката може да биде повеќе од 1.000 за само еден ретровизор.
Но, она што всушност беше константа некое време практично насекаде во светот беа катализатори. Тие сè уште остануваат барана стока, и поради самиот дел и поради скапоцените метали во нив. Компонента што може да чини околу 2.500 евра, на пример, кај најновите автомобили, останува цел на крадците, но кај одредени возила.
Но, постојат и пософистицирани делови, кои кога се отстрануваат оставаат повидливи оштетувања. Новото „злато“ на црниот пазар се радарските сензори. Компонентата, која често се наоѓа зад логото на брендот на предната решетка или под браникот, е многу чувствителна на оштетувања, па затоа е сè повеќе барана на црниот пазар, а цената може да надмине неколку илјади евра.
Цената е висока бидејќи не станува збор само за самиот сензор, ниту за инсталацијата, туку и за она што доаѓа со него. Тоа е една од оние компоненти што можеби ќе можете сами да ги инсталирате, но рекалибрирањето на асистентите за возење (кои се доста чести кај поновите автомобили) е многу поголема работа што нема да можете сами да ја направите, а што на крајот ја зголемува цената.
Затоа, секаков вид заштита е добредојден. Од гаражата до класичното осигурување на возила од Каско, па сè до алармот. Внимавајте на овие компоненти, и од кражба и од оштетување, бидејќи тие се исклучително чувствителни и скапи делови.