Ѕирнете во луксузниот Боинг 747 што Катар му го дава на Трамп за да служи како „Ер Форс Уан“

Луксузен џамбо џет за кој Министерството за одбрана соопшти дека го прифатило како подарок од Катар е преполн со сјај и величественост кон која претседателот Доналд Трамп покажал склоност со години.
Првпат испорачан во државата од Персискиот Залив во 2012 година, Боингот 747-8, кој наскоро би можел да послужи како „Ер Форс Уан“, е еден од најлуксузните приватни авиони во светот и е многу понов од сегашната флота авиони што го превезуваат претседателот и другиот персонал на Белата куќа. Записите од летот покажуваат дека авионот долетал до Мар-а-Лаго, приватниот клуб на Трамп во Флорида, во февруари.
Точната цена на џамбо-џетот не е јасна, но новиот 747-8 може да достигне цена од 400 милиони долари. Исто така, не е јасно колку би можело да чини реновирањето со потребните комуникациски и безбедносни карактеристики.
Трамп рече дека би бил „глупав“ да го одбие подарениот Боинг 747, особено затоа што гласно го изрази своето разочарување од одложувањата за замена што Боинг можеби нема да може да ја испорача до 2028 година.
Неговата кабина можеби изгледа како кој било друг Боинг 747, но зад неа е прикажана раскошот.
Подарокот предизвика етички загриженост и кај демократите и кај републиканците, што Белата куќа го отфрли. Портпаролот на Пентагон изјави дека подарокот е прифатен „во согласност со сите федерални правила и прописи“.
Верзија на луксузниот авион – дизајниран од француската фирма за дизајн на ентериер „Кабинет Алберто Пинто“ за неговиот претходен век во служба на бизнисмен од Блискиот Исток – ни дава увид во луксузниот авион каков што би можел да изгледа по испораката до Министерството за одбрана за она што би можел да биде новиот „Ер Форс Уан“.
„Министерството за одбрана ќе работи на тоа да се осигура дека се земени предвид соодветни безбедносни мерки и барања за функционална мисија за авионот што се користи за транспорт на претседателот на Соединетите Американски Држави“, изјави портпарол на Пентагон, без да додаде детали за тоа кога би можел да влезе во употреба.
Внатрешноста е поделена на неколку простории, слично како во традиционален дом.
Замислете фоаје, каучи, прекинувачи за светла со екран на допир и спални соби со сопствени бањи.
Главната спална соба зазема најповолна и најприватна локација.
Просторната спална соба е сместена во предниот дел на авионот, под пилотската кабина. Тоа е релативно тивко место, далеку од моторите. И наместо две седишта од прва класа, како што често се резервира носот, спалната соба има удобен двосед.
Спалната соба функционира како во конвенционална резиденција.
Ноќни масички и светла за читање се наоѓаат покрај душекот, сместени спроти телевизорот и двоседите. Но, ѕидните држачи за чаши сепак ве потсетуваат дека сте во авион.
Бањата со сопствена бања изгледа доста ортодоксно, завршена со туш кабина и светла лавабото.
Тушевите, кои не се основна опрема кај комерцијалните авиони, се клучна продажна точка за приватните авиони на Боинг и Ербас.
Гостинските соби сместуваат дополнителни гости.
Не грижи се, и тие добиваат свои тоалети.
Нема потреба да останувате врзани за малото совозачко седиште.
Авионот има приватни канцеларии и простории за јадење. Или, користете го салонот и како двете.
Нејзините каучи се одлични за опуштање, додека кружната маса може да се користи за работа, вечери или рунда покер.
Тоа е авион – секако, плишаните кожни седишта можат да се спуштат преку прекинувачи во потпирачот за раце.
Дополнителните патници и членови на екипажот можат да седат во посебен, помал дел со маси и системи за забава во лет.
Екипажот има и свои простории, на скалите во фоајето.
Ако салонот е Овалната соба, горната палуба е извршната резиденција.
Покрај просториите за екипажот, вториот кат има дневна соба и посебна игралиште за деца.
Ив Пикард, дизајнерот на овој конкретен 747-8i и сите негови пријатни погодности, претходно изјави за списанието „Алтитудс“ дека на авионот му биле потребни четири години за да се дизајнира и заврши – индикација за тоа што може да очекува Тајната служба кога ќе се обиде да ги надгради безбедносните, комуникациските и другите системи доколку претседателот го користи авионот додека е на функција. (Бизнис инсајдер)