Стилизирање како игра: Биди дел од зелениот килим, нова еко-апликација
САД- Прославата на модните награди за одржливост „Зелен килим“ помина во висока технологија, а не само со сјајна зголемена реалност, холограмите и другите специјални ефекти што ја одбележаа саботната програма. Eco-Age, групата што стои зад наградите, исто така соработуваше со развивачот на апликации Дрест за соработка што донесе дел од архивираните изгледи на играта за моден стил.
Апликацијата, која им овозможува на корисниците да стилизираат изгледи од луксузни дизајнери, разви четири нови предизвици за да го одбележат овој настан, изјави за WWD, Луси Јеоманс, основач и главен извршен директор на Дрест.
Јеоманс објасни дека таа и Ливија Фирт (екссопругата на Колин Фирт), креативен директор и ко-основач на Еко-Ејџ, се пријатели кои се враќаат во претходниот живот како модни уредници, а новото партнерство потекнува од разговорите меѓу двојката.
„Лансиравме 15 одржливи тоалети од архивите на Зелениот килим, во нашата игра“, објасни таа, додавајќи дека во групата се застапени 10-тина дизајнери, вклучувајќи ги Версаче, Стела Мекартни, Армани, Прада и Вивиен Вествуд.
„Ги пронајдовме овие неверојатни тоалети – некои ги носеше самата Ливија, други ги носеше Танди Њутон, Амбер Валета, Синди Крафорд – и навистина интересни слики од славни и супермодели“, продолжи таа. „Играчите можат да влезат и нивното барање да влезат во предизвикот е да користат зелен килим. Некои од нашите класични позадини во играта, некои од нашите класични локации, успеавме да ги претвориме црвените килими во зелена боја, а улиците на Њујорк ги направивме зелени “.
24-часовните предизвици за фотографирање започнаа со започнувањето во четвртокот, наречено „Прослави 10 години од зелениот килим“. Тие продолжија во петокот со „Деценија на списокот на свесните“ и нови предизвици се реализираат за време на викендот.
Саботниот настан во игра се одвиваше заедно со вистинските награди „Зелен килим“, сега веќе четврта година и се трансформираше во виртуелна презентација, виртуелно проследувана до операта во Ла Скала во Милано.
Мисијата на предизвикот, насловена „Стилирај го зелениот тепих!“ беше како што следува: „Вашиот предизвик е да создадете изглед достоен на зелен тепих што ќе има сериозно влијание, буквално и IRL“. На играчите им беше наложено да изберат од кураторскиот сет наметки од зелениот тепих од архивата за да создадат изглед кој покажува „дизајн на талент со строги одржливи критериуми“.
Во недела, апликацијата ќе го претстави „Your Take On Conscious Glamour“, што ги предизвикува модните обожаватели да „создадат изглед што ќе работи подалеку од црвениот килим“, велат од компанијата. Играчите ќе можат да избираат од Москино до изгледот на Стела Мекартни што го носеше Камерон Дијаз до Мет Гала, а корисниците се охрабруваат да станат креативни, па дури и да ги кршат модните правила – како што се фустани за спарување со патики или јакна.
Нормално, изгледот е ориентиран кон жените, бидејќи 82 проценти од корисниците на Дрест се жени. И како дополнителен поттик да играат и да ги завршат предизвиците, ќе им биде доделено свесно парче мода како подарок од една од етикетите.
Додавајќи се на зелената иницијатива, Дрест, исто така, лансираше нов механичар за игри оваа недела, наречен Renew Unworn. Ажурирањето во суштина обновува како изгледаат резултатите на играта, што претходно им користи на облеките со сите нови или неизносени артикли. Сега корисниците имаат начин да ја применат претходно облечената облека во играта без да им наштетат на нивните резултати.
„Сакам што Дрест го нарушува традиционалниот моден деловен модел заснован на производство, продажба и купување облека. Сега имаме алтернатива за купување што е… играње “, рече Eco-Age’s Firth. „Огромен дел од конзумирањето е играње со облека еднаш или двапати – и потоа фрлање – и сега не треба повеќе да купуваме, туку само одиме на Дрест и правиме игри со различен изглед“.
Повеќе луѓе го прават токму тоа, особено оваа година. Откако Ковид-19 го привлече вниманието на светот, играта забележа 50% пораст од месец на месец во органска инсталација, според компанијата. На глобална основа, тоа исто така следи зголемување на корисниците што ги споделуваат своите креации од апликацијата, со двојно повеќе предизвици за фотографирање објавени на социјалните мрежи.
Но, истакна Фирт, апликацијата за игри може да претставува нешто повеќе од малку забава. Дрест, кој најмногу се потпира, но не исклучиво на Farfetch за своите средства и трговски трансакции, исто така нуди шанса за брендовите да ги диверзифицираат своите деловни модели, особено за оние што мораат да го сторат тоа брзо во сегашната клима.
„Работите се менуваат толку брзо и Дрест е овде во вистинскиот момент“, додаде таа.