Патувањето од Вест Норвуд до Холивуд не се случи преку ноќ-Адел прозборе за новата Адел


САД- „Никогаш не сум бил понормална отколку што сум сега “. Кога Адел случајно ја исфрли таа изјава во едно интервју во 2009 година, се сеќавам дека мислев дека таа е и гениј (кој не сака нормално?) и смешна (дали нормалноста не е најрелативната за релативните концепти?). Не бев сама, а зборовите на 15-кратната добитничка на Греми се цитирани бескрајно оттогаш. Привлечноста на Адел е и во тоа што под и надвор од нејзиниот прекрасен талент, таа беше „исто како нас“.

Не повеќе. Не откако ноемвриските броеви на британскиот и американскиот Вог ја промовираа со фотографии со изглед на божица, со што Твитерците смешно го нарекуваат „Уметникот порано познат како Адел“, кој ги красеше двете корици истовремено. Бидејќи сега-по четиригодишна пауза и во пресрет на објавувањето на нејзиниот долгоочекуван кам-бек сингл, Easy On Me-реинвенцијата е завршена. Гледајќи ја оваа раскошна бомба, слична на Кетрин Денев, во златно ламе Диор и корсет на Долче и Габана, со нејзините облини на Бонд девојка и со образи со јагодици како модел на Викторијас Сикрет, примамливо е да прашате: дали е ова најголемиот мејковер досега?

Меѓутоа, патувањето од Вест Норвуд до Холивуд не се случи преку ноќ. А, како 33-годишната мултимилионерка се држеше до имиџот на „девојката од соседството“ во изминатите 12 години, е и чудо-и доказ за тоа колку ја обожаваме.

Исто како и кај Џенифер  Лопез, на патот имаше знаци на промена. Адел сега е една од најпродаваните поп-ѕвезди во 21 век, со проценето богатство што минатата година се искачи на 150 милиони фунти. Во јули, таа го додаде шестиот дом во нејзиното портфолио на имот – замок на Беверли Хилс вреден 10 милиони долари, кој некогаш и припаѓаше на Никол Ричи. Ричи е пријателка, знаете, заедно со Џенифер Лоренс, Камерон Дијаз, Ема Стоун и Бијонсе.

Сепак, таа се сметаше за „најнормалната“ ѕвезда во многу ненормалната славна галаксија. Заеднички познаник од Лос Анџелес, кој работеше со нејзината претходна реинвенција, ми ја опиша како: „Некој што само сака да седи, да пие чај, да јаде торта… и да пцуе“.

Дури кога пејачката објави слика за себе со 40 кг помалку, во мај минатата година, луѓето почнаа да се прашуваат дали ова е почеток на усогласена Холивудификација.

Промената прави да се чувствуваме непријатно. Дестабилизира. Затоа сакаме да го припишуваме на штетни (и по можност странски) сили. Така, кога некој што еднаш ќе рече: „Никогаш не сум имал проблем со изгледот. Претпочитам да ручам со моите пријатели отколку да одам во теретана “, сега е 100 килограми полесна и дава интервјуа за американскиот Вог во Спандекс, ќе има коментари  за„ предавник “од сите жени (и мажи), така инвестирани во нејзиното останување „нормално“.

Во нејзиното интервју за американскиот Вог, Адел фрла нова светлина врз нејзината реинвенција. Таа признава дека разбрале зошто се кренала таква врева околу нејзиното ново тело – „Визуелно јас претставував многу жени“ – и колку тие пресуди ја повредуваат, кога се што се обидувала да направи е да биде здрава. „Луѓето се шокирани затоа што не го споделив моето„ патување ““, вели таа. „Тие се навикнати на луѓе кои документираат се на Инстаграм, и повеќето луѓе на моја позиција добиваат голема работа со бренд за диети. Го направив тоа за себе, а не за некој друг “.

Секој знае дека сеопфатна промена започнува однатре: дека често има лична еволуција која одговара на надворешната. И колку и да беше убедлива, јасно е дека повторното раѓање на Адел не беше поттикнато толку од притисокот на славните личности или навистина суетата, туку беше од подлабок карактер.

Таа беше искрена за сите тие дилеми, дури и пред овие две интервјуа на Вог. Прво беше крварењето на гласните жици што таа го претрпе во 2011 година, што беше последица на нејзината навика од 25 цигари дневно. Потоа нејзините врски, и бракот со Симон Конецки.

Зборувајќи сега за британски Вог за разводот што таа и Конецки потоа го поминаа во 2018 година, само неколку месеци откако конечно се венчаа, Адел звучи како некој кој имал многу терапија. Но, тоа беше терапија што очигледно и беше потребна – терапија што, меѓу другото, и овозможи да склучи мир со својот татко возач, алкохоличар, Марк Еванс, пред да умре од рак на дебелото црево во мај.

Поминувањето само на една од тие работи би било доволно за да предизвика желба за ново поглавје или чист лист кај многумина од нас. И кога живеете во градот на повторно пронајдоци, имате малку резервни пари за да инвестирате во себе и се состанувате со нов човек – Рич Пол, истакнат спортски агент – можеби треба да ѝ биде дозволено да ја прифати таа промена. Можеби добивањето членство во познатата холивудска сала Heart & Hustle, намалување на виното и тортата и решавањето на вознемиреноста од која Адел признала дека страда со години, сето тоа е дел од растењето и доаѓањето на свое.

Не преку вежби и вино, туку зелени сокови, таа раскажува за британски Вог за „проблемите со татко ѝ, што  јас ги избегнував “, и нејзиното детство во Тотенхем, ќерка на самохрана мајка тинејџерка, Пени Адкинс, со која и денес останува исклучително блиска. Што се однесува до многумина од нас, пандемијата беше период на самоиспитување за пејачката, а таа заслужува „звучни бањи, медитација и терапија“ за нејзиното „лекување“.

Сепак, очигледно е дека Адел што ние всушност не ја знаевме – дури и ако, како и кај сите познати личности, мислевме дека ги знаеме -се уште е таму. Оваа глобална ѕвезда се уште се претставува со „Здраво, јас сум Адел“.

Но, не стигнувате до нејзиното ниво на слава без да се промените. Славата ќе ги потресе и темелите на најурамнотежената личност, и со оглед на тоа колку беа нестабилни темелите на Адел, таа лесно можеше да отиде по длабоко штетна патека.

Опишувајќи како се чувствувала гледајќи како нејзиниот идол Ејми Вајнхаус „умира пред нашите очи“, Адел признава дека би и било лесно да „излезе од контрола“ во индустријата каде што, каде не треба да се зборува за негативните страни на славата, бидејќи луѓето имаат надеж и се држат до надежта како би било да се биде славен, да се обожуваат, да можат да создаваат и прават убави работи “.

Смртта на Вајнхаус и беше импулсот кој ја натера Адел да сфати колку е важно да преземе одговорност за нејзината судбина. (Телеграф)