Мерцедес претстави футуристички концепт инспириран од елеганцијата на 1930-тите


Откако го најави со тизери, Мерцедес-Бенц го претстави концептот Vision Iconic, импресивно купе со две врати, покажувајќи дека брендот сè уште знае како да постигне гламур.

Покрај елегантните пропорции и осветлената маска, ова големо купе има ретро инспирирана кабина и доаѓа со напредни можности за автономно возење.

Надворешноста комбинира стилски елементи од минатото на Мерцедес во комбинација со футуристички детали.

„Ајконик грил“, маската за прв пат видена на серискиот GLC EV, докажува дека голем осветлен панел може да изгледа добро на возило ако ѕвездите се правилно порамнети. Обликот на концептот е инспириран од класици како што се W108, W111 и 600 Pullman, но тука е комбиниран со класичниот украс на хаубата на Мерцедес и агресивните фарови.

Профилот потсетува на концептите Vision Mercedes-Maybach 6 Coupé и Cabriolet од 2016 и 2017 година, иако надвиснувањата се пократки. Долгата хауба е нагласена со странични лајсни на браниците, продолжувајќи ги линиите на краткото ветробранско стакло. Косиот кровен раб води до закривената опашка, со јасни референци на иконскиот 300 SL Gullwing.

Според шефот за дизајн на Мерцедес, Горден Вагенер, концептот црпи инспирација од „златното доба на автомобилскиот дизајн во 1930-тите“. Тој го опишува како „скулптура во движење, почит кон безвременската елеганција и изјава за иднината“.

Внатрешноста на концептот Vision Iconic е исто толку импресивна како и надворешноста. Компанијата го избра движењето Арт Деко како инспирација, со цел „удобност во салонот и сосема ново искуство на хипер-аналоген и дигитален луксуз“.

Тркалезен волан со четири краци се наоѓа пред транспарентна инструмент табла во форма на цепелин, додека инструмент таблата има анимирани екрани во аналоген стил кои потсетуваат на фини хронографи.

Во центарот на контролната табла на концептот се наоѓаат четири часовници во традиционален стил, вклучувајќи еден што служи и како асистент за вештачка интелигенција, додавајќи футуристички пресврт на ретро естетиката.

Седиштата се во форма на плишана клупа покриена со темно син кадифе, надополнета со детали од седеф и рачно изработен под од слама, кој потсетува на 17 век. Mercedes, исто така, претстави колекција од шест комбинации на облека за мажи и жени, кои одговараат на ентериерот на концептот во темно сина нијанса и сребрени и златни детали.

И покрај носталгичните детали, Vision Iconic има сериозна технологија. Целта му е автономија од ниво 4, напојувана од „невроморфно пресметување“, систем моделиран според функцијата на човечкиот мозок. Mercedes тврди дека е десет пати поефикасен од моменталните поставки во толкувањето на околината и дека може да ја намали потрошувачката на енергија од вештачка интелигенција за обработка до 90 проценти.

Vision Iconic, исто така, има систем за управување со задната оска во комбинација со систем за управување на задната оска за подобрено управување и агилност. Производителот на автомобили не ги откри спецификациите на целосно електричниот погонски склоп.

Друга истакната карактеристика е соларниот слој што го покрива целото тело. Овој финиш не само што ја полни батеријата, туку може да обезбеди и до 12.000 км (7.500 милји) годишен опсег користејќи само сончева светлина, во зависност од времето и локацијата. Со ефикасност од 20 проценти, слојот може да се прилагоди на која било боја и е дизајниран лесно да се рециклира, алудирајќи на одржливост под гламурот.

Гласините за враќањето на водечкото купе во линијата на Мерцедес првпат се појавија претходно оваа година, кога компанијата заштити два модели од S-класата со две врати во варијантите Мајбах и AMG.

Сепак, тие дизајни беа базирани на седанот од S-класата од сегашната генерација, за кој се очекува да добие редизајн следната година. Следната генерација, која се очекува на крајот од деценијата, треба да понуди погонски склопови со внатрешно согорување, како и електрични.

Дали овој нов концепт е само дизајнерска студија или вистински најава за она што доаѓа е непознато засега, но дефинитивно е индикација дека Мерцедес сè уште не завршил со истражување на уметноста на големото купе.