Содржините од Wired, Vogue и The New Yorker ќе бидат во ChatGPT


Ана Винтур, глобален директор во Конде Наст

Condé Nast, медиумскиот конгломерат кој поседува публикации како што се The New Yorker, Vogue и Wired, објави повеќегодишно партнерство со OpenAI за сервирање содржини од насловите Condé Nast во ChatGPT, како и SearchGPT, прототипот на пребарувачот на компанијата за вештачка интелигенција.

 

 

Партнерството доаѓа во услови на зголемена загриженост за неовластена употреба на содржини на издавачи од компании за вештачка интелигенција. Минатиот месец, Conde Nast испрати писмо за прекин и откажување до стартапот за пребарување на вештачка интелигенција, обвинувајќи го за плагијат за користење на нејзината содржина за генерирање одговори.

„Во текот на последната деценија, вестите и дигиталните медиуми се соочија со големи предизвици бидејќи многу технолошки компании ја намалија способноста на издавачите да монетизираат содржини, неодамна со традиционалното пребарување“, напиша извршниот директор на Condé Nast, Роџер Линч, во меморандум до вработените.

 

 

Нашето партнерство со OpenAI почнува да компензира дел од тие приходи, овозможувајќи ни да продолжиме да го штитиме и инвестираме во нашето новинарство и креативните потфати. Не е јасно колку пари OpenAI ќе плати на Condé Nast за партнерството.

Овој потег го прави Condé Nast најновиот во растечката линија на издавачи кои склучуваат договори со OpenAI. Меѓу нив се News Corp, Vox, The Atlantic, TIME и Axel Springer. Но, не сите се согласија со идејата. Минатата година, Њујорк Тајмс поднесе тужба против OpenAI за користење на информации од написите на издавачот во одговорите на ChatGPT.