Ручекот е новиот луксуз, според Фарел и Луј Витон
Париз– Новата мода на Луј Витон со потпис на поп-ѕвездата Фарел Вилијамс како креативен директор го имаше своето деби лани, а колекцијата пролет/лето 2024 конечно се пробива на полиците. Како целина, колекцијата нудеше спој на порелаксирани парчиња кои ја слават уличната облека и иконите на куќата, секоја во чест на покојниот, голем Вирџил Аблох на свој начин.
Мазната кожа го сочинуваше најголемиот дел од понудата, преминувајќи од реди-ту-веар облека до аксесоари, но едно парче особено им се истакна на фановите. Дебитирана на пистата, кожената сендвич чанта делува како еволуција на исончаните шопингчанти на Луј Витон, овој пат повторно замислена со преклопен отвор во однос на класичните училишни чанти за ручек.
Брендиот на Луј Витон се појавува на средината на чантата, комплетно со сино јазиче за влечење кое го прицврстува вратичката на чантата на место. Годината на основање на LV е вклучена под чантата, додека моделот е завршен со мат акценти и супер премиум изглед и чувство.