Ѕвездата-дизајнер Виргил Аблох со поголема улога во ЛВМХ

Франција– Во знак на поголема доверба, ЛВМХ Моет Хенеси Луј Витон ја зајакнува својата врска со Виргил Аблох со договор што ќе му дозволи на дизајнерот да промовира нови брендови и да запечати партнерства низ целиот спектар на активности на луксузниот конгломерат, не само во модниот сектор.
Како дел од договорот, LVMH ќе го зголеми својот удел во Оф-Вајт ДОО, сопственик на трговска марка на брендот Abloh’s Off-White, на 60 проценти. Аблох ќе задржи 40 проценти интерес и ќе продолжи како креативен директор на етикетата, која ја основаше во 2014 година. Финансиските услови на договорот не беа обелоденети.
Италијанската холдинг компанија New Guards Group ќе остане како носител на лиценца за Off-White. Во меѓувреме, Аблох ќе остане уметнички директор на колекции за машка облека во Луј Витон, функција што ја извршуваше од март 2018 година, соопштија обете страни во заедничкото соопштение вчера.
Бернард Арно, претседател и извршен директор на ЛВМХ, рече дека групацијата е „воодушевена“ што го прошири партнерството со 40-годишниот американски дизајнер, кој е познат по неговата широка соработка со брендови, како Најк, Мерцедес-Бенц, Евијан, Икеа, Витра и Браун, меѓу другите.
„Со нетрпение очекуваме да ги поддржиме Виргил и тимот и во поттикнувањето на растот на„ Оф-Вајт “и во соработката со Виргил за да го донесеме неговиот уникатен сензибилитет во поширокиот спектар на луксузни категории“, рече Арно во изјавата.
Откако се појави како еден од победниците на пандемијата на коронавирусот во луксузниот сегмент, LVMH сака да го искористи моментумот за да ги предвиди промените во вкусовите и однесувањето на потрошувачите. Акциите во групацијата, се зголемуваат за 28 проценти досега оваа година.
Во заедничкото интервју со WWD, Аблох и Мајкл Бурк, претседател и извршен директор на Луј Витон, изјавија дека договорот од вчера означува нов вид на врска помеѓу креативен директор и конгломерат како LVMH, кој поседува 75 брендови, од Витон и Диор до малопродажба на убавина, Сефора, златарницата Тифани и Ко и коњакот Хенеси.
„Целосно сум почестен. Постои долга траекторија на креативни директори кои соработуваат со куќа, но ова е нешто сосема ново и ги пофалувам г-дин Арно и Мајкл Бурк што го видоа мојот талент “, рече Аблох.
Бурк истакна дека неговата врска со Аблох се протега уште од неговите денови како извршен директор на Фенди, кога дизајнерот му се придружил на Канје Вест на стажирање во римската модна куќа.
„Од првиот ден беше јасно дека ќе работиме заедно и дека ќе развиваме подлабоки односи. Работите апсолутно дојдоа на свое место кај Луј Витон со машка облека“, изјави Бурк.
Стратегијата доаѓа додека ЛВМХ го продлабочува својот терен во искуствениот луксуз – со неодамнешното отворање на ресторан Ципријани во Сен Тропе, и хотел Шевал Блан во септември во Париз – и луксузни брендови како Витон ги прошируваат своите партнерства во светот на спортот музиката и друштвените игри.
Оф-Вајт работи со 56 самостојни продавници ширум светот, а повеќе се на пат.
Аблох, кој минатата година собра 1 милион американски долари за фонд за стипендии за студенти по мода, изјави дека е посветен на отворање на вратата за разновиден талент. „Денес се одбележува денот кога ми е даденото место на масата за да можеме да сториме повеќе и да не бидеме ограничени од минатото“, заклучи тој.(WWD)