Погледнете брод што плови на сончева и ветерна енергија


Ferrari Press Agency Polar 1 Ref 16282 05/11/2024 See Ferrari text Picture MUST credit: Selar A carbon-neutral cruise ship with high-tech sails is set to cruise the waters around the arctic within two years. French polar expedition startup Selar is building what it calls a “close-to-zero-emissions” sailing vessel specifically for the cold northern seas. The yet-to-be-named ship is currently under construction in Mauritius and will rely on sun and wind. It has five masts which are home to solid sails covered in 20,000 square feet / 1,858 square metres of solar panels. The 70 metre long vessel is configured for up to 36 passengers in 19 cabins. Its maiden voyage is scheduled for November 2026. Selar says it will not have set itineraries but instead encourage what the company calls “spontaneous adventures,” dictated by the wildlife and weather conditions met on each journey. OPS: Render of the Selar Arctic cruise ship Picture supplied by Ferrari,Image: 930727041, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Selar / Ferrari / Profimedia

И додека трката за изградба на крузери без емисија на јаглерод диоксид продолжува, навидум од никаде, на сцена стапува брод долг 70 метри.

Француската компанија Селар гради луксузен брод кој ќе плови низ Арктикот во 2026 година, користејќи сончева и ветерна енергија.

Овој „безимен“ брод, со речиси нула емисија на јаглерод диоксид, беше специјално дизајниран за ладни, северни води. Неговата изградба започна во Маурициус во бродоградилиштето CNO. Има пет јарболи на кои има соларни панели со површина од 2.000 квадратни метри.

Едрата може да се преклопат кога е потребно и се дизајнирани да ги издржат „најтешките временски услови“ бидејќи се направени од алуминиум.

Кога едрата не може да го користи ветрот, се користат две вратила на пропелери за производство на енергија и дејствување како хидротурбини.

Ferrari Press Agency
Polar 1
Ref 16282
05/11/2024
See Ferrari text
Picture MUST credit: Selar
A carbon-neutral cruise ship with high-tech sails is set to cruise the waters around the arctic within two years.
French polar expedition startup Selar is building what it calls a “close-to-zero-emissions” sailing vessel specifically for the cold northern seas.
The yet-to-be-named ship is currently under construction in Mauritius and will rely on sun and wind.
It has five masts which are home to solid sails covered in 20,000 square feet / 1,858 square metres of solar panels.
The 70 metre long vessel is configured for up to 36 passengers in 19 cabins.
Its maiden voyage is scheduled for November 2026.
Selar says it will not have set itineraries but instead encourage what the company calls “spontaneous adventures,” dictated by the wildlife and weather conditions met on each journey.
OPS: A planned guest cabin for the Selar Arctic cruise ship
Picture supplied by Ferrari,Image: 930726997, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Selar / Ferrari / Profimedia

Што можете да очекувате?
Дизајниран е за максимум 36 патници и има 19 кабини.

Свежо уловено арктички лосос или локални алги, гравлакс, домашните мусли на готвачот, сезонските деликатеси или нордиските колачи се специјалитетите што гостите на бродот можат да ги најдат во нивната чинија. Има и арктички коктели и пива.

Спа и велнес објекти, како и фитнес и рекреативни објекти се достапни за патниците на бродот.

Првото патување е најавено за ноември 2026 година, а на сајтот на компанијата Селар наведуваат дека ќе се поттикнуваат „спонтани авантури“, во зависност од природата и временските услови при секое патување.

Има и кајаци и лопатки, скии, снежни чизми, па дури и опрема за незаборавно нуркање со орки.

Позадина
Една од учесничките во проектот за изградба на брод со нулта емисија на штетни гасови, инаку најмладата жена капетан, за медиумите изјавила дека идејата се родила кога сфатила дека се чувствува виновна што го уништила местото што најмногу го сака на светот. што е Арктикот. Многу брзо почна да размислува во насока на алтернатива.

Така компанијата Селар дошла на идеја за изградба на еко-брод. Потребни се неколку елементи за да се задоволат, а употребата на сончева енергија, издржливи, но едноставни за контролирање едра што може да се преклопат и да изгледаат како крила на авион се некои од тие елементи.

Иднината
Од компанијата Селар истакнаа дека нема да застане тука. Нивната цел е во иднина да го прошират возниот парк, што е можно поблиску до нулта емисија на штетни гасови, но и да создадат незаборавни искуства од патувањето.