Од кавијар до пиво: Како Англија ќе профитира од крунисувањето на Чарлс Трети
Лондон- Од конзерви со кавијар до прославено пиво, бизнисите се обидуваат да ги привлечат кралските фанови со голем број производи што го одбележуваат крунисувањето на новиот британски монарх.
Шолји, чинии, крпи за чај, магнети, перничиња и плишани мечиња се основни сувенири за кралските прилики и низа од нив за одбележување на крунисувањето на кралот Чарлс на 6 мај веќе ги полнат излозите.
Но, некои трговци на мало се надеваат дека повеќе ниски производи ќе го привлечат вниманието на потрошувачите.
Во Виндзор, на периферијата на Лондон и дом на кралската резиденција на замокот Виндзор, пиварницата Виндзор и Етон создаде нов пиво, Враќање на кралот, приготвен на лице место од органски состојки.
„Самото име навистина дојде од сознанието дека во последните илјада години… веројатно сме имале околу 850 години кралеви. Но… во поголемиот дел од животот на луѓето во оваа земја, сме имале кралица, “, изјави директорот за маркетинг Боб Морисон за Ројтерс при посетата на пиварницата.
Брендот за играчки Matchbox продава модели по нарачка, производителот на бисквити McVitie’s има лимитирана едиција што оддава почит на љубовта кон природата на Чарлс и неговата сопруга Камила, како и на хобито на монархот со сликање со акварел, додека бројни етикети и супермаркети продаваат чаеви или пенливи вина.
Брендот Caviar House & Prunier има лимитиран производ украсен со Union Jack и зборовите „Неговото височество кавијар“, додека Premier Foods има празнично пакување за производи, вклучувајќи гранули со сос Бисто и крем од Амброзија.
Супермаркетите имаат посветено онлајн страници за производи и украси за забави за крунисување.
Џон Луис Партнершип, сопственик на истоимениот синџир стоковни куќи и супермаркети Waitrose, рече дека минатата недела пребарувањата за производи за крунисување на неговата веб-страница се зголемиле за повеќе од 262% во однос на претходната недела. (Ројтерс)