Новиот парфем New Look мириса на луксузот на Диор
Френсис Куркџијан, директор за создавање парфеми во Parfums Christian Dior, продолжува со создавање на магични парфеми кои мирисаат на модата и луксузот на Диор. Минатата година беше промовиран J’adore l’Or, неговата модерна интерпретација на еден од најпознатите мириси на куќата. И последното лансирање на Куркџијан, парфемската вода New Look, е ментална состојба колку што е и мирис. „Обезбедува објектив за набљудување и реинтерпретација на светот“, вели тој за Bazaar за мирисот на килибарот, именуван по дебитантската колекција на дизајнерот од 1947 година.
Со изданието на New Look од 2024 година, Куркџијан сака да ги поврзе понудите за убавина на брендот назад во неговите модни корени. „За да бидам верен на Кристијан Диор, кој сакаше неговиот парфем да обезбеди миризлив одраз на неговата мода, сакав да ја продолжам таа совршена синергија помеѓу модата и мирисот, во сосема смел стил“, вели Куркџијан. „Затоа имав за цел да создадам парфем што го повторува духот, нијансите и суштината на денешниот Нов изглед“. Мирисот користи нови суровини за да помогне да се пренесе таа поголема порака. Тоа, исто така, означува ново поглавје на иновации за парфимерот во Dior’s La Collection Privée, откако тесно соработуваше со куќата повеќе од две години.
Исто како што обликот, структурата и скицирањето се важни во модата, објаснува Куркџијан, тие се подеднакво суштински при изработката на мирисот. Додека размислуваше како да ги ажурира постоечките верзии на парфемот New Look, тој се инспирираше од еден од неговите омилени парови кашмирски џогери – од Диор, природно – за кои вели дека се пример за совршена комбинација на луксуз и секојдневна удобност.
„Начинот на кој [Кристијан Диор] замислил да изгради фустан низ линијата и силуетата беше многу важен. И како парфимер, тоа е исто така многу важно – мора да ги научите основите. Учењето на основите како парфимер во основа е како учење музика: салса, самба или ча-ча – има ритам меѓу нотите. Можеме да изградиме паралела во парфимеријата за тоа како нотите може да се спојат за да создадат форма за нас“.
New Look 2024 располага со мешавина од алдехид C-12 MNA, екстракт од темјан и бели килибарни ноти што го прават многу потемно и поземјено од ажурирањето на цветниот и женскиот мирис што му претходеше. Куркџијан соработува со алдехид – разноврсна состојка која е една од неговите омилени – со навестување на темјан за почист мирис.
„Комбинирав суровини кои имаат повеќе свежи, изливни, еластични и сензуални аспекти“, вели тој. „Создадов композиција што ја почитува убавината на килибарниот мирис, реинвентиран преку оригинални и смели свежи ноти. Класичен крој и смел избор на суровини се реоркестрирани и навидум деконструирани овде, за да се изрази нов тип на сензуалност“.
Слоевитиот мирис е сместен едноставно во проѕирно стаклено шише со црн горен дел, како и другите мириси од La Collection Privée, но прикажан со заднина на кученце што ја означува неговата поврзаност со додатоците и облеката на Диор.
Куркџијан, вели дека го смета La Collection Privée повеќе за игралиште каде што може да истражува и измислува, во споредба со „поголемите ремек-дела“ на кои работи, како J’adore l’Or.
„Би рекол дека тоа е мојот интимен дијалог помеѓу Домот на Диор и самиот Диор“, вели Куркџијан. „Повеќе од кога било досега, идејата да се биде кутуриер-парфимер, како што сакаше да се дефинира себеси Кристијан Диор, е исклучително значајна. Структурата на облеката го отсликува составот на парфемот, а протокот на ткаенината ги одразува ограничувањата на суровините. Секоја нова креација што ја составувам ја истражува историјата на нашата куќа, нејзините имагинарни светови, нејзините вредности и естетските кодови на нејзиното наследство, транспонирани во нашата ера“. (Харперс Базар)