Нова олимписка модна линија на Ким Кардашијан
„Скимс“ на Ким Кардашијан и тимот на САД се упатуваат на Олимпијадата во Париз.
Додека најдобрите спортисти на нацијата копаат во нивните последни рунди на подготовки за Олимписките игри во Париз во јули и Параолимписките игри во август, има една работа што тимот на САД може да ја пребрише нивната листа на задачи: да открие со која долна облека и спортски панталони ќе одат. да се одморат за време на нивниот прекин во Олимпиското село.
Ким Кардашијан и нејзиниот бренд на интимна облека го продолжуваат своето партнерство со тимот на САД за Летните игри во Париз, ка во новата кампања учествуваат олимписки и параолимписки спортисти: гимнастичарката Суниса Ли; спринтерите Фред Керли и Габи Томас; спринтер и фудбалер од средниот ред Ник Мејхју; и пливачите Џесика Лонг и Кејлеб Дресел.
Претстојните игри во Париз го означуваат третото официјално партнерство на Скимс со Тимот на САД, кое започна со колекции на лежерна женска облека на Летните олимписки игри во Токио во 2021 година и на Зимските олимписки игри во Пекинг во 2022 година. Новитет сега е лансирањето на машка линија Skims „откако толку многу машки спортисти го бараа тоа во последните два Игри“, изјави Кардашијан за GQ во е-пошта. Новата колекција ќе вклучува долна облека со патриотски принт, маици, костуми за капење, како и ажурирани адаптивни парчиња наменети за спортисти со попреченост.
За Кардашијан, која се опишува себеси како спортистка и израсната во олимписко семејство – нејзиниот поранешен очув, Кејтлин Џенер, освои златен медал во десетбој на Игрите во 1976 година – ова е намерно. „Скимс е многу личен за мене и продолжување на она што сум јас, па моите интереси често се рефлектираат во брендот и каде се позиционираме“, рече Кардашијан.
„Спортот и фитнесот отсекогаш биле навистина важни во нашето семејство додека растеме“, објасни таа. „Без разлика дали е скијање секоја зима или играње тенис на терените со моите родители – или сега, со моите деца, се појавувам за да ги бодрам моите деца на фудбалски или кошаркарски натпревар – ми се допаѓа начинот на кој ги зближува сите. ”
За ко-основачот на Skims на Kardashian, Jens Grede, соработката на Team USA е исто така лична. „Сите сакаме да бидеме вклучени во работи што ги возбудуваат нашите деца“, ми рече Гред во интервју за Зум. Плус, додаде тој, „пресекот на спортот и модата никогаш не бил [по] релевантен“, наведувајќи го зголемениот број на прошетки во тунел меѓу стилската класа дебитант на WNBA. „За нас како бренд кој се обидува да биде во моментот, кој се обидува да го додаде разговорот за популарната култура, ние секогаш ги следиме тие можности.
Додека модните дизајнери изработуваат олимписки униформи со децении, комерцијалните соработки од висок профил се сè повидлив дел од промотивниот циклус на Игрите. Како што објави Том Ламонт од GQ, францускиот милијардер Бернард Арно, сопственик на конгломератот за луксузни стоки LVMH, и неговото семејство ги вгради своите производи, од прилагодени ковчези за медали на Луј Витон до лелеави шишиња со славенички Moët, на Олимписките игри во Париз ова лето.
Ралф Лорен, и годинава го облекува тимот на САД, уште од 2008 годин. Годинешните спортисти од САД ќе се појават на свеченото отворање на 26 јули во соодветни ансамбли дизајнирани од славниот американски бренд, составени од блејзери со дупло копчање, пругасти копчиња и светкави тексас фармерки.
( GQ)