„Нереална“ слика од фламинго освои награда за ВИ. „Штосот“ е што е вистинска фотографија


Бидејќи сликите генерирани со вештачка интелигенција почнаа да навлегуваат во натпревари за уметност и фотографија во текот на изминатите две години, понекогаш залажувајќи ги жиријата и предизвикувајќи вознемиреност и гнев кај уметниците, фотографот Мајлс Астрај одлучи дека е време да ги промени плимата и осеката. Во категоријата за вештачка интелигенција на натпреварот за фотографија во боја 1839, оценет од лидерите во индустријата во Кристи, Фајдон и Центарот Помпиду, Астрај направи чин на „пердувесто“ подметнување, прикривајќи вистинска фотографија од фламинго што ја направил додека бил во Аруба.

Слично на сликите со вештачка интелигенција, кои можат да носат знаци на несигурна анатомија, како што се премногу заби или прсти, фламингото изгледаше без глава додека го свиткаше вратот за да се гребе со клунот.

На изненадување на Астрај, го освои и третото место во категоријата – и наградата People’s Vote.

„Да се ​​види како тој влегува во потесниот избор од жирито беше изненадување бидејќи секогаш е малку лотарија на таков голем натпревар. Има толку многу одлични слики кои се натпреваруваат“, изјави Астрај за Си-Ен-Ен преку е-пошта. „Откако влезе во потесниот избор… Мислев дека навистина би можел да се обидам и почнав да водам кампања за гласовите на луѓето, но немав апсолутно никаква идеја колку далеку или блиску сум до победата до објавувањето“.

По откривањето на победниците, фотографот ја известил организацијата што ги води наградите 1839, Creative Resource Collective, и се појавил на социјалните мрежи за да ја открие својата измама.

„Ја внесов оваа вистинска фотографија во категоријата за вештачка интелигенција на наградите 1839 за да докажам дека содржината направена од човекот не ја изгубила својата важност, дека мајката природа и нејзините човечки толкувачи сè уште можат да ја победат машината и дека креативноста и емоциите се повеќе од обична низа од цифри“, напиша Астрај. „Се разбира, имаше етички грижи, па се надевав дека жирито и публиката ќе откријат дека овој удар на вештачката интелигенција и нејзините етички импликации ги надминуваат етичките импликации од измамувањето на гледачот, што, се разбира, е иронично бидејќи тоа е она што Вештачката интелигенција прави“.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Miles Astray (@milesastray)

Астрај потоа беше дисквалификуван од натпреварот, при што директорката на Creative Resource Collective, Лили Фиерман, во изјава за Си-Ен-Ен објасни дека „секоја категорија има посебни критериуми што сликите на учесниците мора да ги исполнуваат… не сакаме да ги спречиме другите уметници за победа во категоријата вештачка интелигенција“.

Фиерман рече дека „нема тешки чувства“ и дека нивниот тим планира да работи со Астрај за да објави разговор околу состојбата на сликите генерирани од вештачката интелигенција, користејќи го неговиот влез како „точка за скокање“.

„Се надеваме дека ова ќе ја подигне свеста (и ќе испрати порака на надеж) до другите фотографи кои се загрижени за вештачката интелигенција“, додаде таа.

Creative Resource Collective не коментираше за тоа како се оценуваат и проверуваат нивните категории на фотографии со вештачка интелигенција и без вештачка интелигенција.

Што се однесува до фламингото, Астрај нагласи дека тоа бил среќен момент, а не тој што го барал.

„Не барав активно слика што ќе работи за овој трик“, објасни тој за Си-Ен-Ен. „Напротив, идејата шеташе во некој оддалечен агол на мојот ум, повеќе потсвесно отколку свесно мислам, и кога ја видов оваа слика, таа се појави. Тоа е едноставно совршена снимка за ова, бидејќи сцената е толку нереална и од толку едноставна, природна причина: фламинго си го чеша стомакот“.