Не мора да ги фрлате старите графички картички: AMD им најде „подобрување“


AMD оваа недела го објави FSR 3 – нова верзија на својата технологија за зголемување на резолуцијата.

 FSR 3 има можност да вметнува „вештачки“ рамки за да го зголеми вкупниот број на слики во секунда и да донесе понепречено прикажување на видео игрите. Во моментов, FSR 3 е поддржан од две игри за компјутер: Immortals of Aveum и Forspoken, а AMD препорачува генерирањето рамки да се користи на Radeon RX 5700 и поновите картички или сериите RTX 20.

Како и да е, FSR 3 не е технички заклучен за постари/послаби графички картички, прашање е колку ќе се користи од него. Поточно, генерирањето рамки најдобро функционира кога играта започнува со 60 fps. Како што е обично случај, постарите графички картички обично не го достигнуваат тој број во новите игри.

Деновите на класичните хард дискови се избројани Иако има такви картички кои поддржуваат FSR 3 и се малку постари, компромисот е што играта во тој случај изгледа матно и зрнесто, а одговорот на контролите е побавен, но сепак е достигнување ако, да речеме, Видео играта Unreal Engine 5 достигнува 60 fps на повеќе од пет стари хардвери.

Она што е интересно, забележува HCL, е дека сопствениците на старите графички картички Nvidia денес имаат поголема корист од работата на AMD отколку од компанијата што го произведува GeForce, бидејќи самата Nvidia ја заклучува функционалноста според генерации, така што генерирањето рамки е достапно само на најновата серија.