Натали Портман е новата „Мис Диор“, мириса на поле со цвеќиња


Натали Портман е лице на Мис Диор, цветен мирис на француската луксузна куќа, нов по 2011 година од промоцијата на Мис Диор Шери.

„Тоа е само таков легендарен бренд, а исто така е и неверојатно семејно чувство“, изјави Портман од Австралија, каде живееше многу месеци додека го снимаше очекуваниот “Thor: Love and Thunder,” на Тајка Ваитити, чија премиера е следната година. Со сопругот Бенџамин Милпид и нивните две деца отпатуваа од Сиднеј минатата недела, откако таа се откажа од „Days of Abandonment“ на HBO од лични причини, според продуцентската компанија.

„Сите се навистина прекрасни, и навистина може да почувствувате внимание и почит кон деталите и уметноста на сите илјадници луѓе кои работат на мирисот и облеката“, продолжи таа, дискутирајќи за работата со Диор низ годините. „Луѓето прават прекрасни работи со свои раце “.

Франсоа Демахи, долгогодишниот парфимер во Диор, е човекот што стои зад најновата инкарнација на Мис Диор. Создаден во 1947 година од Кристијан Диор, мирисот претставуваше надеж и среќа за дизајнерот во тоа време, бидејќи светот излегуваше од темнината на Втората светска војна, забележа Диор.

„Деновиве, во услови на пандемија, „со овој парфем, она што се надевавме беше повторно отворање на вратите, повторно поврзување со природата и со помалите работи од животот, да станеме посвесни за убавината“, рече Карол Бјанкалана – производител на цвеќиња за мириси на Диор во Domaine de Manon – заедно со Демачи. Двајцата беа опкружени со цветни полиња во видеото во живо од Грас, Франција, каде Диор ги негува своите ружи.

Мирисот е „малку повеќе зачинет“, рече тој, објаснувајќи дека започнал со центифолија, неверојатно миризлива ружа со тенки и деликатни ливчиња. „Во зависност од времето од денот, може да го има тој пикантен допир… и додадов повеќе овошни ноти, во суштина праска и кајсија, за да ја добијам таа благородна нота“.

Тој, исто така, вклучи ирис и божур, заедно со сандалово дрво од Шри Ланка за дрвена нота.

Ортман ја оживува инспирацијата во новата рекламна кампања на Диор, снимена во Австралија. 

„Беше толку убаво да се биде навистина надвор со океанот, полињата и дрвјата“, рече Портман.

Мис Диор Парфем – по цена од 138 долари за 100 мл. (како и 108 долари за 50 мл. и 82 долари за 30 мл.) – ќе бидат достапни на 23 август на Dior.com, проследено со избрани трговци на март на 1 септември. Овој пат малку повеќе празнично -секое шише е направено со 30 проценти помалку стакло.

Портман со години е глас за женските права. Со Диор, таа помогна да поддржи женско училиште во Кенија, а локално во Лос Анџелес, таа беше вклучена во „Нов начин на живот“, организација која обезбедува домување, про боно правни услуги и развој на лидерство за жени кои претходно биле затворени.

Активизмот го наведе Портман да се приклучи на Инстаграм, каде што има 7,4 милиони следбеници. (WWD)