Музичкиот каталог на Аеросмит под капата на Universal Music Group

САД– Уште една недела, друг легендарен уметник објавува глобален сојуз што опфаќа кариера со голема издавачка компанија. Минатата недела, тоа беше Мадона и Warner Music Group. Овој пат, тоа се Аеросмит и Universal Music Group (UMG), заеднички откривајќи нов договор потпишан непосредно пред 50 -годишнината на бендот.
Како резултат на новото партнерство, UMG ќе стане дом на целиот снимен музички каталог на бендот во 2022 година, како и идни музички изданија и аудио-визуелна содржина.
Сето тоа е интересно, но можеби најинтересниот дел е „целиот снимен музички каталог“: Во моментов е голем дел од класичниот каталог на Аеросмит – вклучувајќи го и нивното истоимено деби во 1973 година, „Get Your Wings, од 1974 и Toys in the Attic од 1975 година, е објавен преку Sony Music / Columbia, и е со децении.
Се чини дека следната година овие права ќе се вратат во Аеросмит и бендот избра да ги објави (најверојатно преку глобален договор за лиценцирање, но времето ќе покаже) преку Universal Music Group.
Со тоа ќе се обедини овој дел од каталогот со други скапоцени камења од временската рамка на Аеросмит, кои првично беа објавени преку Гефен – сега подружница UMG.
Покрај тоа, UMG вели дека новиот договор ќе го искористи невидениот пристап до приказната „Vindaloo Vaults“ на Аеросмит, како и личните архиви на членовите на бендот Стивен Тајлер, Џо Пери, Том Хамилтон, Џои Крамер и Бред Витфорд, кои активно ќе помогнат да се изберат нивните колекции на музика, фотографии, видео снимки, уметнички дела, списанија и сувенири.
Џо Пери, ко-основач и главен гитарист на Аеросмит, коментираше: „Помина долг пат, но јас сум исклучително среќен и горд што можам да кажам во име на Аеросмит дека успеавме да ги донесеме нашите 50-годишна музика под еден покрив преку партнерство со UMG. Ова ќе ни овозможи да ја донесеме нашата музика до нашите обожаватели на начин на кој никогаш порано не сме биле способни. Тоа е нешто за што сонувавме да се случи долго време. Тоа е победа за Аеросмит, и на крајот нашите фанови. Непотребно е да се каже дека сме многу возбудени. Тоа е неверојатен начин да се прослават 50 години и уште многу години што доаѓаат “.
Сер Лусијан Грејнг, претседател и извршен директор на UMG, рече: „Глобалниот успех на Аеросмит ги сместува во редок воздух меѓу најголемите рок икони на сите времиња. На 50 -годишнината од бендот, Аеросмит продолжува да влијае врз текот на музиката не само преку нивниот иконски каталог, туку и преку филмови, телевизии и видео игри и нивниот неповторлив стил. Со нетрпение очекуваме да го изградиме нивното неверојатно наследство и да обезбедиме нивната музика да продолжи да ги инспирира обожавателите ширум светот “.
Од основањето на Аеросмит пред 50 години, групата продаде повеќе од 150 милиони албуми низ целиот свет. Универзал вели дека групата е „најпродаваниот американски хард рок бенд на сите времиња“.
Најголемите хитови на Аеросмит низ децениите вклучуваат глобални хитови како што се Livin ’On The Edge, Crazy, Janie’s Got A Gun и Sweet Emotion, како иновативна соработка, Walk This Way, со Run DMC.
UMG потпиша договор со Елтон Џон со сличен звук во 2018 година, кој исто така опфаќаше и снимена музика и заштитени дела-иако тој договор, како и новата врска на WMG со Мадона, опфаќаше и администратор на издаваштво.
Пред новиот договор, постојната врска на UMG со Аеросмит се прошири надвор од снимената музика, при што Бравадо (преку Epic Rights) се справуваше со стоката на бендот, а претходните концертни филмови на Аеросмит беа објавени преку Игл Рок Ентертејмент.
Дополнително, Aerosmith е дел од партнерството на UMG со YouTube што ги носи музичките видеа во актуелните стандарди за видео и аудио, со неодамнешни изданија, меѓу кои „Dude Looks Like a Lady“ и „Dream On“. (Ролингстоун)