Младите не „гуглаат“ – тие „пребаруваат“


Наместо да се запрашаат дали содржината што ја исфрлила пребарувањето е лажна или не, младите корисници се повеќе се свртуваат кон социјалните мрежи.

Барате нешто на интернет? Не барајте го на Google – побарајте го на TikTok. Младите луѓе овие денови го напуштаат Google во корист на социјалните медиуми и другите неортодоксни начини на онлајн истражување.

Повлекувајќи ги податоците од истражувањето на 2.000 Американци од април 2024 година, спроведено од Forbes Advisor and Talker Research, Бернштајн објави дека 45 отсто од корисниците на Генерацијата Z поверојатно ќе користат функции за пребарување на социјалните медиуми наместо Google, додека 35 отсто од милениумците го прават истото, 20 проценти од генерацијата X и помалку од 10 проценти од бумерите, пишува Fortune.

„Помладата публика „пребарува“, а не „гугла““, напиша Марк Шмулик, аналитичар во Бернштајн во белешката во петокот, објави Fortune.

„И сè повеќе за препораки за ресторани, тие одат на социјалните медиуми како TikTok, ако бараат рецензии, одат во Amazon за малопродажба, додека за да ја напишат својата домашна задача користат генеративна вештачка интелигенција“.

На платформи како TikTok, пребарувањето за кујнски рецепт, проект или препорака за ресторан дава стотици, ако не и илјадници видеа. Младите луѓе, рече постариот потпретседател на Google, Прабхакар Рагаван на конференцијата во 2022 година, бараат „место за ручек“ на социјалните мрежи – „тие не одат на Google Maps или Пребарување“.

Промената дојде делумно затоа што зумерите повеќе им веруваат на инфлуенсерите затоа што нивните видеа изгледаат автентично. На TikTok, „гледате како навистина се чувствува една личност за тоа каде јаде“, изјави Наила Робертс (25) за Њујорк Тајмс во 2022 година.

Во 2016 година, само приближно 40 отсто од генерацијата Z изјавија дека ги користат социјалните медиуми како примарен метод за пребарување, но во 2023 година, тој број скокна на 53 отсто, објави Fortune, цитирајќи податоци од GWI Core.

Младата генерација веќе се потпира на социјалните апликации како TikTok како примарен извор на вести, ги слушаат нивните омилени инфлуенсери за да се информираат за светските настани или големите моменти од поп културата, што сигнализира промена во начинот на кој корисниците ги консумираат медиумите, пишува New York Post.