Кралскиот зет Едоардо Мапели Моци успешен во светот на дизајнот: Ѕирнете во неодамна завршената градска куќа во Лондон


Англија– Банда Дизајн Студио, развој, дизајн и бизнис со недвижности, со седиште во Лондон, основан од сопругот на принцезата Беатрис и тазе татко во британското кралско семејство, Едоардо „Едо“ Мапели Моци, е повеќе фокусиран на исклучителност отколку на престиж. Како и да е, колекцијата на имоти на компанијата, кои се расфрлани низ целиот свет, издвојуваат неспоредлива префинета елеганција. Тоа секако е случај за градска куќа од 13,4 милиони долари на многу посакуваниот лондонски плоштад Лејнстер. На врвот на познатите домови со пастелни нијанси во Нотинг Хил, неодамна завршениот имот на Банда е исклучителен додаток на веќе импресивното портфолио на брендот. Мапели Моци забележува: „Секогаш сакаме да ги носиме нашите клиенти на патување предводено од дизајнот: секое парче раскажува приказна што носи уникатно целокупно искуство. Нашата мантра во Банда е „дизајн за живеење“ и чувствуваме дека градската куќа прекрасно ја отсликува оваа визија “.

Иако домот со три спални соби од 4.250 квадратни метри е живописен во суштина, неговата палета е нежна мешавина од кремасти нијанси на земја со повремени драматични опкружувачки драматични бели вени со црн мермерен камин. Декорот, сепак, е ѕвезда на просторот: Креативците во Банда избраа уникатно еклектична колекција современ мебел, антички парчиња, ретро акценти, па дури и нарачан декор од студиото Банда Дизајн. Плус, не недостасуваат внимателни избрани парчиња од новите уметници и дизајнери. Секој детал се прикажува на целосно пристапниот, но полиран изглед на домот.

Така, постои непобитен елемент на гламур што е најочигледен во дневната соба, каде што таванот е висок неверојатни 12 метри и е закотвен со лустерот од Николас Хаслам. „Иако работевме со огромни висини на таванот, сакавме осветлувањето да биде централна карактеристика на овој проект. Наша цел беше да ги прикажеме двата драматични дела, како парчето Николас Хаслам, со посуптилно осветлување, како што е гроздобер месинг светилка  што седи покрај него “, објаснува Мапели Моци.

Британецот со италијански корени сакал да го внесе просторот со потполно современо чувство без да ги жртвува историските коски во градската куќа, поради што тој и неговиот тим успеале да ја зачуваат и обноват фасадата наведена околу 1850 година од II степен и да им понудат на ентериерите некои многу потребни TLC. Едно од неговите најгорди реставрации? „Корнизите се оригинални, но сето тоа го вративме во својата поранешна слава“, вели тој. „Беше чест да се вдахне свеж живот и да се донесе во денешниот ден“.

Тој нежно ги лизга античките структури во 21 век – ги трансформираше поранешните пекари и пивари низ градот – но неговиот потпис е неговата паметна употреба на материјал. Тој сугерира: „Природните материјали се во срцето на сите наши дизајни. Ние користиме стакло и дрво што ќе го издржат тестот на времето и обожаваат да отстапат од нормата во однос на изборот на боја “. И во овој конкретен дом, вниманието кон потоплитедрвени ноти, како оревот, е во првите редови сега кога работата од дома е составен дел од секојдневниот живот. Мапели Моци сметаше дека акцентот на смиреноста е неопходна во библиотеката, која е обвиткана со италијански панели од орев. Се разбира, дневната столица Ward Bennett, која е паркирана на бирото со фурнир одорев, го додава тој класичен елемент на модернизмот Банда.

Дополнителни посовремени простори вклучуваат кино од пониско ниво, чии sидови се облечени во велур и се нагласени со заводливо закривени месингни onидови од Allied Maker. Исто така, има бар во кој има впечатливи уметнички дела, вклучувајќи парче од браќата Конор насловено „Мора да бидеме внимателни“ и црно-бела фотографија на Дејвид Јероу, наречена „Нема земја за стари луѓе“.

Мапели Моци вели: „Главниот дел на овој проект беше квалитетот на занаетчиите и жените вклучени. Во текот на изминатите 15 години, Банда изгради мала црна книга од најдобрите од целиот свет “, и тоа се покажува. Мапели Моци и неговиот тим експерти се упатуваат преку езерцето во Соединетите држави за да работат на класичен камен од Бруклин и неколку живеалишта во Калифорнија, вклучувајќи и простран простор на брегот на Сан Франциско. (AD)