Космо не е само списание, сега е и квалитетно вино
САД– Откако лансираше парфем и линија за мебел, списанието „Космополитан“ во сопственост на Херст продолжува да ги шири своите бизниси надвор од издавачкиот сектор и влегува на пазарот на вино.
Uncorked by Cosmo започнува партнерство со Напа, Калифорнија, лозови насади Гварачи со четири сорти – роза, шардоне, пино-ноар и каберне совињон. Секое шише има цена од 14,99 американски долари и ќе биде достапно исклучиво на Wine.com.
Идејата претходеше на пандемијата, но главната уредничка Џесика Пелс рече дека времето на лансирање не е познато.
„Виното е логична работа што треба да ја направиме за нашиот потрошувач без оглед … но искрено помеѓу пандемијата и изборите ова е најдобро врема за ваква промоција, рече таа за WWD во едно интервју.
Укажувајќи на истражувањето на Херст, кое покажува дека публиката на Космополитан минатата недела испила околу 36 милиони чаши вино (што, за оние што ја вршеле математиката, е еднакво на околу 7,2 милиони шишиња, или 600 000 случаи – со други зборови, многу вино), таа објасни дека „и покрај тоа што оваа демографија е огромна потрошувачка на вино, тие се недоволно заштитени од сегашниот пазар, што воопшто не ги таргетира младите жени. Затоа, сакавме да направиме линија по пристапна цена “.
Од деловна страна, Ненси Бергер, издавач на Космополитан, рече дека е „рано“ да се прават проекции за приходите, но дека „се чини дека ќе биде многу силна работа“.
„Ние сме навистина оптимисти“, додаде таа. „Веќе зборуваме за додавање на четирите различни сорти“. Пиното Григио е поставено да биде следното лансирање на сортата.
Космополитан е еден од бројните медиумски брендови што се разгрануваат од традиционалните приходи за печатени реклами. Печатеното рекламирање беше област што веќе се бореше низ целата медиумска индустрија, за потоа да се влоши од пандемијата на коронавирусот.
Од своја страна на Космо, Бергер рече дека рекламирањето почнува да се враќа, но дека огласувачите бараат нови начини да допрат до потрошувачите.
„Вториот квартал беше многу тежок“, објасни таа. „Трет и четврти квартал, ние повторно правиме деловни активности што е возбудливо и она што го најдов е дека компаниите, брендовите бараат нови начини да ги направат работите. Никој повеќе не работи на автоматски пилот, така што тие се отворени за идеи, отворени се за големи идеи и има пари да потрошат зад нив “.
Што се однесува до партнерот за вино во Космополитан, Алекс Гуарачи, основач и главен извршен директор на Guarachi Wine Partners, рече дека оваа зделка, со која посредуваше IMG, ќе му помогне да го достигне потрошувачот на Millennial.
„Со години, винската индустрија се обидува да ги привлече Милениумците со привлечноста на виното“, рече тој. „Досега не бевме во можност да го сториме тоа. Виното е дел од нашата исхрана и култура со векови. Затоа сум толку возбуден за ова партнерство со Херст и Космополитан. Космо е најголемиот медиумски бренд за млади жени и глас на млади жени насекаде. Тие се совршен партнер да ги запознае Millennials со Unkorked од Cosmopolitan “.