Кој бил човекот по кој е именуван најпознатиот тениски турнир во светот?

Ужен Адриен Ролан Жорж Гарос (6 октомври 1888 – 5 октомври 1918 година) бил француски авијатичар и борбен пилот за време на Првата светска војна, познат по неговиот придонес во раната авијација и воената тактика.
Роден во Сен Дени, Реунион, Гарос ги надмина раните здравствени тешкотии за да стане пионерска фигура во воздухопловството, чие наследство живее преку тенискиот турнир на Отвореното првенство на Франција, именуван по него.
Ран живот и образование
Гарос е роден во француско семејство и покажал интелектуален потенцијал уште од рана возраст. Откако добил пневмонија на 12-годишна возраст, се зафатил со возење велосипед за да си ја врати силата, а подоцна се истакнал во спортови како фудбал, рагби и тенис.
Се школувал во Lycée Janson de Saill во Париз, а подоцна и во ХЕЦ Париз, престижно деловно училиште. Неговата фасцинација со авијацијата започна во 1909 година кога присуствуваше на Grande Semaine d’Aviation во Ремс, каде што беше сведок на раните демонстрации на авиони.
Воздухопловна кариера
Во 1909 година, Гарос почнал да лета во авион „демозел“, лесен моноплан погоден за неговата мала рамка. До 1910 година ја добил својата пилотска дозвола (Ae.C.F. бр. 147) и се префрлил на монопланот Blériot, натпреварувајќи се на големите воздушни трки како што се Париз-Мадрид и патеката на Европа во 1911 година.
Неговиот најзначаен подвиг се случил на 23 септември 1913 година, кога го направил првиот без престан лет преку Средоземното Море, од Фрежус, Франција, до Бизерте, Тунис, летејќи околу 780 километри за помалку од осум часа. Овој подвиг, постигнат во авион „Morane-Saulnier“, ја зацврсти неговата светска слава.
Првата светска војна и иновации
Со почетокот на Првата светска војна, Гарос се пријавил во француската армија и се приклучил на ескадрилата MS26. Тој стана еден од првите борбени пилоти, придонесувајќи за развојот на системот за митралез со пропелер. Во почетокот на 1915 година, во соработка со инженерот Рејмонд Саулние, Гарос го опреми својот авион Morane-Saulnier Type L со митралез кој пукаше низ пропелер заштитен со челични дефлектори.
Оваа иновација му овозможи директно да ги напаѓа непријателските авиони, а помеѓу 1 и 18 април 1915 година, тој собори три германски авиони, со што го доби признанието како еден од првите пилоти што постигна победи во воздушна борба.
На 18 април 1915 година, Гарос бил принуден да слета зад непријателските линии откако неговиот авион бил оштетен од противвоздушен оган. Бидејќи не успеал да го уништи леталото, бил заробен од Германците. Тие го анализираа неговиот дефлекторски систем, што влијаеше на нивниот развој на синхронизиран механизам за палење. Гарос помина речиси три години како воен заробеник, повеќепати обидувајќи се да избега пред успешно да побегне во февруари 1918 година, преправен во германски офицер.
Врати се во борбата и смртта
По неговото бегство, Гарос се вратил во француската воздушна служба, летајќи со ескадрилата SPA26. На 5 октомври 1918 година, ден пред неговиот 30-ти роденден и неколку недели пред примирјето, тој беше соборен и убиен за време на воздушна борба во близина на Возиер во Ардените. Неговиот авион, SPAD S.XIII, најверојатно бил погоден од германски Fokker D.VII. Гарос беше постхумно одликуван за неговата храброст и придонес во авијацијата.
Наследство
Ролан Гарос остави траен белег надвор од авијациските достигнувања. Во 1928 година, Стад Ролан Гарос во Париз, дом на Отвореното тениско првенство на Франција, беше именуван по него, како одраз на неговата претходна поврзаност со спортот и неговиот статус како национален херој. Неговите иновации во воздушните борби ги поставија темелите на модерните борбени воздушни сили, а неговиот храбар дух продолжува да инспирира.
Годинава, тенискиот турнир во Франција почнува на 19 мај и ќе трае до 8 јуни.