Кинеските електрични возови ќе играат важна улога во Централна и Источна Европа

Кинеските електрични возови (ЕМУ), форма на приградски возови, ќе играат клучна улога во зајакнувањето на регионалното поврзување, за патувања со ниско ниво на јаглерод и за економскиот развој во Централна и Источна Европа, соопштија во средата експертите и деловните лидери, пишува China Daily.
Коментарите дојдоа откако кинескиот производител на возови CRRC Zhuzhou Locomotive Co. Ltd го произведе првиот сет двокатни возови ЕМУ од својата прва фабрика во провинцијата Хунан во централна Кина. Првиот сет на возови, кој може да сообраќа со најголема брзина од 200 километри на час, ќе се извезува во Австрија и ќе се користи на железнички пруги во пет европски земји, вклучувајќи ги Австрија, Германија и Унгарија, пренесува СЕЕбиз.
Двокатните ЕМУ, независно развиени од кинеска компанија, ги исполнува стандардите ТСИ и техничките спецификации на Европската унија за интероперабилност, според CRRC Zhuzhou, подружница на Кинеската железница, или ЦРРЦ, најголемиот производител на железнички возила во земјата по обем на производство.
ТСИ ги дефинираат техничките и оперативните стандарди што мора да се задоволат за да се исполнат основните барања и да се обезбеди интероперабилност на железничкиот систем во ЕУ.
Опремен со шест вагони и 571 седиште, ЕМУ може да превезува 1.280 патници. Капацитетот на возот е поголем за 35 проценти од оние со рамен слој, што го олеснува оптоварувањето на капацитетот на зафатените железници во Европа, вели Сун Јонгчаи, претседател на ЦРЦК.
Ли Ксуефенг, потпретседател на кинеската академија за железнички науки со седиште во Пекинг, рече дека новите возови ќе им помогнат на густо населените земји да се ослободат од долгогодишните зависности од автомобили за понатамошно зајакнување на комерцијалните активности и размената меѓу луѓето.
„Во многу земји, особено во европските економии, со оглед на стандардите за зелена емисија и за товарен и за патнички превоз на патници, побарувачката на пазарот за зелени возови и возови со висока ефикасност ќе продолжи да расте во време на постпандемијата“, рече тој.
Отатко потпиша договор со австриски клиент во декември 2019 година, кинескиот проектен тим ги надмина негативните ефекти генерирани од глобалната епидемија на КОВИД-19 и активно спроведуваше тестови за дизајн и развој, производство и пуштање во работа.
Возот е лесен по дизајн и користи голем број нови композитни материјали од јаглеродни влакна и стаклени јаглеродни влакна кои се лесни, цврсти отпорни на корозија. Тежината на целиот воз е само околу 10 проценти поголема од едностепените возови.