Како мириса Барби- откријте за 65 долари
Пристигна парфемот Барби.
Креативно студио DefineMe се здружи со Mattel за да го лансира Barbie Eau de Parfum, цветен и овошен мирис кој сака да ја потенцира флуоресцентната личност на познатата кукла.
Се продава по цена од 65 долари за шише од 100 ml, а мирисот вклучува ноти од нектар од јагода, гарденија, розова магнолија, шлаг, божур и сандалово дрво. Парфемот е достапен онлајн на веб-страницата на Macy’s, Amazon и DefineMe, како и во продавницата во голем број независни бутици, како што е Santa Monica’s Number One Beauty.
„Сакавме да земеме елементи од личноста на Барби – таа е светкава, забавна, моќна – и да создадеме мирис што ги одразува тие особини“, рече Џенифер Њутн, која го основаше брендот за мириси DefineMe во 2015 година, а подоцна го претстави DefineMe Creative Studio како гранка за сместување на колабораторите на брендот.
Во Beautycon во 2019 година Њутн првпат се поврза со Mattel, набргу откако таа склучи договор со Disney за низа мириси инспирирани од принцезата. „Го лансиравме мирисот Ariel во Beautycon – создавајќи модерна, хип верзија на парфем за потрошувач од Millennial – и Mattel дојде да разговара со нас“, се сеќава таа.
Разговорите со производителот на играчки запреа откако се појави КОВИД-19, но подемот на #PerfumeTok и естетиката на Barbiecore го поттикна Њутн да продолжи со развојот на мирисот.
„Мојата намера е да ја продолжам оваа линија и да прераснам во, знаете, Кен и Малибу Барби – гледам дека ова ќе продолжи и во иднината“, рече Њутн, чиј мирис Кен е во тек, иако датумот на лансирање сè уште не е одреден.