Бојата на годината на Pantone за 2022 година симболизира како Ковид-19 го трансформираше светот


2021 беше трансформативна година: излегувајќи од карантинот кој го предизвика пандемијата, голем дел од светот ги преиспита секојдневните животни практики и измисли нови начини за интеракција, водење бизнис и живеење на својот живот.

Која боја би можела да го симболизира сето тоа?

Very Peri, според Институтот за боја на Пантоне. За прв пат, бојата на годината на авторитетот за боја е создадена сосема нова боја : „динамичната сина нијанса со живописно-виолетово-црвен подтон“ ги спојува „верноста и постојаноста на синото со енергијата и возбудата на црвеното , што заедно создава „зајакнувачка мешавина на новост“, објави компанијата во средата.


„Бојата на годината Pantone го одразува она што се случува во нашата глобална култура, изразувајќи што луѓето бараат да одговори таа боја“, рече Лори Пресман, потпретседател на Институтот за боја на Пантоне.

Зошто да не изберете постоечка боја, како што тоа го правеше институтот во изминатите години?

„Создавањето нова боја за прв пат во историјата на нашата едукативна програма за боја на годината Pantone ги одразува глобалните иновации и трансформации што се случуваат“, додаде Пресман.

„Додека општеството продолжува да ја препознава бојата како критична форма на комуникација и како начин за изразување и влијание на идеите и емоциите и вклучување и поврзување, сложеноста на оваа нова сина нијанса со црвено-виолетова боја ги истакнува експанзивните можности што се пред нас. “

Од 2000 година, тимот на експерти за боја на Pantone ги анализираше трендовите на боите и влијанијата од забавата, уметноста, модата, дизајнот, патувањата и други инспирации за животниот стил за да дојде до боја која ги истакнува врвните светски трендови.

Камала Харис со капут во боја на годината за 2022

Pantone избра две бои за 2021 година – по особено вознемирувачка година, Ultimate Grey симболизираше тивко уверување и еластичност, додека Illuminating, весел путер жолто, рефлектираше сонце и оптимизам за подобро утре. Победниците од последните години ги вклучуваат класично сино, жив корал, ултра виолетова и зеленило.
Во изминатите две години, Pantone соработува со извонредниот простор за дигитална уметност Artechouse во Њујорк за да ги подготви гостите во бојата на годината.