Аласдаир Вилис, сопругот на Стела Макартни, e новиот креативен директор на Адидас


Германија- Адидас во четвртокот го именуваше Аласдаир Вилис за улогата на главен креативен директор, што ќе стапи на сила во април.

Во својата нова улога, Вилис ќе го надгледува креативниот правец за Адидас и ќе помогне да се „обезбеди обединето искуство на брендот Адидас“ во трите главни оддели на перформанси, оригинали и спортска облека, се вели во соопштението за печатот.

Назначувањето доаѓа две години откако глобалниот креативен директор на Адидас, Пол Гаудио, ја напушти компанијата неколку дена откако остави контроверзен коментар на сложена објава на Инстаграм. Тој беше на таа улога од 2014 година и водеше креативно лидерство во сите брендови на Адидас.

Вилис работи со Адидас од 2005 година, кога помогна во развојот и лансирањето на соработката со Адидас и на Стела Макартни. Колекцијата за дизајн на спортски перформанси за жени беше лансирана во партнерство со Стела Макартни, која е сопруга на Вилис од 2003 година. Од лансирањето, Вилис остана вклучен во партнерството на Стела Макартни и исто така учествуваше во други проекти за Адидас.

„Застапувањето во постојана улога во Адидас и развојот на нашето партнерство е голема привилегија и се чувствува како неверојатно возбудлив и природен следен чекор“, рече Вилис во соопштението за печатот. „Моќта и влијанието на брендот врз спортот, спортската култура и пошироко се немерливи. Ја поздравувам можноста да помогнам да се воспостави нова ера на дизајн и лидерство во брендот во Адидас и, заедно со тимот, да го подигнеме Адидас на уште повисоки нивоа“.

Надвор од Адидас, Вилис претходно работеше како креативен директор на брендот Хантер од 2013 година, каде што беше заслужен за проширување на бизнисот во повеќе категории. Тој се повлече од својата улога во 2020 година. Вилис, исто така, го основаше списанието „Wallpaper*, кое опфаќа архитектура, дизајн, уметност и многу повеќе.

„Alasdhair е вистинска икона на индустријата и заедно направивме некои од најиновативните дела на Адидас, така што сега тој да ја води нашата дизајнерска заедница и да ја постави иднината на изразувањето на нашиот бренд е прекрасна работа“, рече членот на извршниот одбор на глобални брендови Брајан Греви. „Со нетрпение очекуваме да го видиме влијанието на неговата единствена креативна визија, искуство и експертиза од развојот и воспоставувањето на некои од најпознатите светски брендови. (Фашиониста)