„Верџ“: Фејсбук ќе добие ново име


A smartphone user shows the Facebook application on his phone in the central Bosnian town of Zenica, in this photo illustration, May 2, 2013. Facebook Inc's mobile advertising revenue growth gained momentum in the first three months of the year as the social network sold more ads to users on smartphones and tablets, partially offsetting higher spending which weighed on profits. REUTERS/Dado Ruvic (BOSNIA AND HERZEGOVINA - Tags: SOCIETY SCIENCE TECHNOLOGY BUSINESS) - RTXZ81J

 Фејсбук планира да го промени своето трговско име следната недела, објави блогот „Верџ“ на „Вокс медија“, повикувајќи се на „добро информиран извор“.

Целта, наводно, е сосредоточеност на концептот на извршниот директор на Фејсбук, Марк Цукерберг.

Цукерберг, наводно, планира да говори за промената на името, на годинешната конференција на компанијата на 28 октомври, но веста може да биде објавена и порано.

Ребрендирањето најверојатно ќе го постави Фејсбук како еден од повеќето производи на „компанијата мајка“, којашто исто така ги контролира и Инстаграм, Ватсап, Окјулус и другите. Засега не се соопштува кое е новото име.