Супермоделот Карли Клос во издавачки води: Го купи второто модно списание

Откако стана ко-сопственик на модното списание W, 31-годишниот супермодел го купи британскиот моден двомесечник i-D и стана извршен директор на публикацијата, која беше лансирана во 1980 година од поранешниот уметнички директор на Vogue, Тери Џонс


Пред околу десет години, сонот на супермоделот за деловен успех беше снимање на насловните страници на престижни изданија, соработка со најголемите дизајнери и потпишување профитабилни договори за промовирање на моќни брендови. Кога би го постигнале тоа, манекенките заработката најчесто би ја вложиле во сопствена модна линија, козметика или во изработка на накит. И тоа, во најголем дел, беше тоа. Денес, изгледа, лицата од насловните страни размислуваат долгорочно, славата, заработката од реклами и сопствените брендови веќе не им се доволни. Топ моделите на новата генерација заземаат извршни деловни позиции, не се плашат да преземат одговорност за сопствениот медиумско-бизнис проект во кој покрај парите вложуваат и слава за накратко да го зајакнат медиумскиот бренд преку внимателно дизајнирана симбиоза на светот на гламурот, претприемништвото и издаваштвото.

Тоа го докажува примерот на американскиот супермодел Карли Клос, новата сопственичка и извршен директор на двомесечниот магазин i-D. Нејзината компанија Бедфорд Медиа го купи модното списание овие денови откако неговиот претходен издавач банкротираше. Станува збор за познат британски магазин посветен на модата, музиката и уметноста. Беше лансиран во 1980 година, кога дизајнерот и поранешен уметнички директор на британскиот Вог, Тери Џонс, реши да создаде издание кое ќе има простор за теми кои не се тесно поврзани со модата.

Ова е втора инвестиција на успешната Карли во издаваштвото. Таа го скрши мразот пред три години, кога им се придружи на инвеститорите кои го купија американскиот моден магазин W. Меѓу претприемачите кои се подготвени да инвестираат во таа иконична публикација, освен Карли Клос, е уште една позната манекенка, 22-годишната Каја Гербе. , пишува Daily Mail. Се чини дека ќерката на еден од „владетелите“ на модните писти од 90-тите, Синди Крафорд и Ранде Гербер, сопственик на синџир клубови, решила својата заработка да ја вложи во опиплив бизнис со кој ќе може да се занимава кога ќе се повлече од модните писти еден (далечен) ден. 

Досега милијардерите, инвестициските банкари и приватните фондови се испробаа во објавувањето: ги преземаа медиумските куќи кога беа во финансиски проблеми и продолжија да ги водат со помалку или повеќе успех. Моделите, или подобро кажано, модните инсајдери, внесуваат освежување во тој бизнис модел и се чини дека започнуваат нов тренд. Знаат се за модата, имаат контакти, пари и памет, па разбирливо е дека сакаат да започнат сопствена деловна приказна во областа што ја имаат во малиот прст.

Имено, деловната одлука на 31-годишната сопруга на Џошуа Кушнер, њујоршки претприемач и дипломец на Харвард, е сè само не импулсивна. Имено, поранешниот ангел на Викторијас Сикрет, многумина ќе речат, покрај убавото лице има и вроден деловен инстинкт, како и импресивно образование. Во 2015 година, на врвот на нејзината слава, манекенката се запиша на Факултетот за индивидуализирани студии Галатин на Универзитетот во Њујорк. Сè што постигнала на модните писти не и било доволно.

“Сакам да студирам компјутерски науки. Сакам да учам психологија. Фасциниран сум од вселената. Сакам да учам историја на уметност”, му ја објаснила жедта на Карли за знаење на Е! Онлајн. Бидејќи училиштето Галатин е образовна институција која поттикнува комбинирање на курсеви од различни области, манекенката откри дека покрај основното СТЕМ, одела и часови за политичката историја на феминизмот. Денес, пак, истакнува дека е феминистка и дека го поддржува женското движење во која било форма. Веќе неколку години финансиски поддржува програми кои ги поттикнуваат девојчињата во американските (јавни) училишта да изберат професија од областа СТЕМ. Таа се обидува да го искористи сопствениот пример за да испрати порака до младите жени да инвестираат во паметност и деловни вештини, а не само во изгледот. Имајќи го сето тоа на ум, влезот на Карли Клос во издавачката дејност е одлична вест за многумина.

„Она што се случува е дека луѓето со средства наоѓаат работи за кои се грижат и одлучуваат да ги оплодат на начин што ќе им користи на сите. Веќе не се само традиционалните деловни луѓе со пари кои се заинтересирани само за профит“, изјави за Гардијан Карен Норт, професорка за комуникација на Школата за комуникации и новинарство во Аненберг.