Продавниците на Луј Витон низ светот како шаховска табла. Пристигна првата колекција на Фарел Вилијамс
Првата колекција на Фарел Вилијамс за Луј Витон влегува во продавниците.
Поп-ѕвездата и композитор го освои медиумското внимание со својата дебитантска машка колекција за луксузниот француски бренд минатиот јуни. Со слетувањето на линијата во продавниците во четврток, тој сега се соочува со својот прв голем тест за комерцијален успех.
По тој повод, Луј Витон презеде невидена маркетиншка акција во Париз и во Њујорк. Богато уредената привремената локација на авенијата Шанзелизе во Париз и огромната продавница на Петтата авенија во Њујорк,блеснаа украсени во мотивот на шах. Тоа беше клучот на колекцијата пролет 2024 година.
Витон ги открива концептите на своите продавници на повеќе од 50 локации ширум светот, вклучително и скокачки прозорец и 16 прозорци во стоковната куќа Selfridges во Лондон и преуредување на нејзиниот простор во Сеул. Инсталациите ќе останат на место во период од еден до три месеци, во зависност од локацијата.
Во тандем, брендот планира случувања во продавниците, резиденции на диџеи и концепти за храна, како одраз на самонареченото позиционирање на Витон како „културен“ бренд со широк дофат низ сегменти, вклучувајќи спорт, игри, музика и уметност.
Изданието на колекцијата се совпаѓа со лансирањето на кампањата во која кошаркарската ѕвезда Леброн Џејмс ја промовира новата интерпретација на Вилијамс за чантата Speedy, како и 24-часовна турнеја во дигиталниот свет на дизајнот на чантата. Во форма на CGI рендери, новиот Speedy P9 ќе патува од Шангај до Париз преку социјалните канали на куќата и филтрите во апликацијата.
Претседателот и извршен директор на Луј Витон, Пјетро Бекари, не беше достапен да го коментира лансирањето, кое брендот го опиша како најголемото промовирање на машка облека до сега.
Вилијамс го искористи своето присуство во Хонг Конг за првото физичко предесенско шоу за машка облека на Витон за да направи кратко службено патување во Кина на почетокот на декември, што се совпадна со инсталирањето на три џиновски чанти Speedy на надувување: едната во Ченгду и две во Шангај.
„Дефинитивно сакав да оставам свој белег со чантите и куферите“, изјави Вилијамс за WWD во Шангај. „И едноставно се чувствував како кога размислувате за убави чанти, луксузни чанти, првото нешто што им се појавува во главите на повеќето луѓе е Speedy“.
Чантата беше фокусна точка на спектакуларното деби шоу на музичарот во јуни на мостот Понт Нојф во Париз, кое привлече познати личности како Бијонсе, Зендаја и Ријана, а кулминираше со настапот во живо на Џеј Зи.
Шоуто беше најдобро рангирана во сезоната за мажи, со вредност на медиумското влијание од 42,6 милиони долари, според компанијата за истражување на податоци и увид Launchmetrics. Настанот собори рекорди собирајќи 775 милиони прегледи на платформите во сопственост на Витон и дополнителни 300 милиони прегледи на видеа на пресметки, објави брендот.
Во пресрет на приказот на пистата, куќата во сопственост на LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton го проби прагот од 3 милиони претплатници на YouTube, со што стана најследената луксузна етикета на платформата, со 16 милиони прегледи на главниот филм на шоуто.
Витон се обложува на новите чанти во основни бои, првично промовирани со кампања во која е бремената Ријана, за да ја поттикне продажбата. Speedy P9 е направен од телешка кожа наместо од платно, со што игра долгорочна стратегија за зголемување на резолуцијата за кожни производи од Витон.
Чантата ќе биде достапна во ограничена мрежа на продавници ширум светот, вклучувајќи ја продавницата Шанзелизе во Париз, бутикот New Bond Street во Лондон и локацијата SoHo во Њујорк, со стратегија фокусирана на ексклузивност која се очекува да генерира листи на чекање. Во Париз, Speedy P9 може да се види по специјално барање во целосно црна „тајна соба“ на првиот кат.
Според портпаролот на Vuitton, повеќето од многу популарните крокодили Speedy P9 со хардвер од злато и дијаманти, со неверојатна цена од 1 милион евра, се продадени. Марката не прецизираше колку се произведени.
Влезот на просторот за привремен престој на Витон на 100 Avenue des Champs-Elysées е покриен со кружна златна верзија на препознатливиот шаблон на брендот Damier, во ехо на мотивот на сончевиот зраци на витражните покани за јунското шоу.
Внатре, облогите од злато и сребро во огледало потсетуваат на џиновската златна Дамиер шема што го покриваше тротоарот на мостот што се користеше како писта. Концептот на продавницата, исто така, ги интегрира париските знаменитости, како што се традиционалните темнозелени штандови за продавачи на книги на бреговите на реката Сена, и столбовите Морис што се користат за прикажување рекламни постери, кои датираат од 19 век.
Промоцијата во Париз се шири исклучително. Подрумската соба е обложена со дрвени полици во облик на звучници, во знак на клима на студиото за снимање што Вилијамс го има инсталирано во седиштето на брендот. Во него се сместени облека и додатоци со неговиот нов мотив Damoflage, пикселирана шема што го спојува чекот Damier со камуфлажа и амблем LVers.
Новините вклучуваат преносни звучници Nanogram, багажник за патики со проѕирен преден прозорец и шолја за кафе за повеќекратна употреба со златна метална сламка изгравирана со монограм, идентична на онаа што ја користи Вилијамс.
На приземјето, џиновски екран емитува снимка од шоуто зад редица манекени. Тој е дом на додатоци, вклучително и накит, со родови флуидни понуди, како што е брошот со бисерен синџир што го носеше Џејмс во рекламната кампања.
Овие ѕвончиња со „денди клуб“ на првиот кат, област со бледо зелени ѕидови украсени со грб LV, посветена на покомбилни аутфити и егзотични кожни чанти. Посетителите ќе можат да учествуваат во фото-повици во париски киоск и да креираат персонализирани плакати на Луј Витон, се вели во соопштението на брендот.
На други локации ќе има варијации на истата тема, при што скокачкиот прозорец на Selfridges ќе ја прикаже резамислената верзија на мостот Pont Neuf направена од 3D коцки. Посетителите се поканети да прошетаат низ сводовите на мостот каде што музичката инсталација ја емитува саундтракот на шоуто, со „Радост (Неискажливо)“ во изведба на евангелскиот хор Voices of Fire.
Минијатурната златна рекреација на Понт Нојф е еден од двата глобални модели на инсталација, а другиот се состои од мала реконструкција на париските згради и споменици. Во Сеул, лансирањето ќе биде придружено со кулинарска анимација во продавницата, која ќе го одрази растечкиот упад на Витон во сегментот на угостителството.
На некои локации, купувањата ќе бидат спакувани во торби за носење со ограничено издание со мотивот Damoflage и логото LVers.
Продажните соработници ќе носат униформи по нарачка составен од костум во бел дезен на Damoflage со соодветна кошула, позлатена игла LVers и бели патики, кои ќе одговараат на изгледот на членовите на оркестарот во живо кои настапија на ревијата. (WWD)