Новиот BMW X5 доаѓа: Дали сакате бензин, дизел, хибрид, електрична енергија, водород? Сè е можно!


Прв официјален поглед на луксузниот SUV: новиот BMW X5 пристигнува со пет погонски системи, вклучувајќи водород и чисто електрична верзија.

BMW знае дека разновидноста е зачин на животот, па затоа планира да го продаде следниот X5 со речиси секој можен погонски склоп.

Покрај вообичаените бензински, дизел и plug-in хибридни верзии, ќе има и варијанта со водородни горивни ќелии развиена во соработка со Тојота.

Но тоа не е сè – се планира и целосно електрично возило.

Дури се зборува и за електричен автомобил со продолжувач на домет, што не е непознато за Баварците, бидејќи претходно нудеа i3 хечбек со мал бензински мотор кој служеше како генератор на енергија.

BMW сè уште не сподели детали за луксузниот SUV од петтата генерација, но потврди дека нивниот прв „водороден“ модел (со водородни горивни ќелии) ќе влезе во производство во 2028 година.

Сепак, нема да мора да чекаме толку долго за да се отстрани „камуфлажата“. Се очекува новиот X5 (со кодно име „G65“) да дебитира веќе следната година. Во меѓувреме, овие слики го даваат првиот официјален поглед на конкурентот на Mercedes GLE во водородна верзија.

Дури и со камуфлажата, забележливи се неколку интересни детали. Новото лице „Neue Klasse“ е јасно скриено под камуфлажната фолија, криејќи ги ретро-инспирираните вертикални „бубрези“ како на новиот iX3.

Фаровите изгледаат како да се во нивната конечна форма, додека нивната внатрешна „графика“ ќе биде значително попривлечна на производствената верзија.

Добрата вест е дека BMW не воведува разделени фарови тука, како на поголемиот X7 и похрабриот XM.

Ретро предната маска не е ни најинтересната работа. Страничниот поглед открива отсуство на класични рачки на вратите.

Наместо тоа, интегрираните елементи во линијата на прозорците потсетуваат на специјалните изданија на M8 Speedtop и Skytop, па дури и на електричниот кросовер Ford Mustang Mach-E.

На задната страна, се чини дека е останат поделениот багажник, бидејќи задната врата е пресечена со црна хоризонтална линија.

Во денешната ера на штедење, тоа е пријатно изненадување, особено затоа што Серија 5 Touring ја изгуби можноста за отворање на стаклото одделно од задната врата.

За разлика од некои конкуренти, BMW не го крие задниот бришач под спојлерот на покривот. Привремените, едноставни задни светла очигледно ќе бидат заменети со пошироки, веројатно слични на оние на новиот iX3, чии светлосни групи речиси се спојуваат во центарот.

Внатрешноста сè уште не е прикажана, но кабината на iX3 од 2027 година е добар знак. Се очекува целосно редизајнирана инструмент табла со централен екран од 17,9 инчи.

Системот за проекција „Панорамска визија“ ќе ги замени традиционалните инструменти, со три фиксни полиња пред возачот и шест прилагодливи сегменти на страната на совозачот, кои проектираат информации на дното од шофершајбната.

Новиот X5 ќе го отфрли ротирачкото копче iDrive и повеќето класични контроли во име на минимализмот. Во втората генерација iX3, дури и насоката на протокот на воздух се прилагодува преку екранот на допир. Порано или подоцна, сите модели на BMW ќе го следат овој поедноставен пристап.

До крајот на 2027 година, компанијата планира да лансира повеќе од 40 нови или освежени модели кои ќе ја носат ДНК-та „Neue Klasse“.

X5 ќе биде меѓу првите автомобили со SUS мотор што ќе ги усвојат, кога ќе пристигне во 2026 година заедно со новата Серија 3.

Сè уште не е сигурно дали ќе има верзија со три реда седишта, иако BMW веројатно ги насочува купувачите кон поголемиот X7. Овој теренец влегува во втората генерација во 2027 година и се очекува да добие електрична верзија, но не и „водородна“.