Не е шега: Кумановска агенција нуди тура до Врање и шопинг во „Лидл“
Туризмот и угостителството најмногу страдаа за време на пандемијата на корона вирусот, но не е сè толку сиво. На туристите од Северна Македонија деновиве им беше дадена посебна можност да го обиколат Врање, а посетата на „Лидл“ беше особено истакната како врв на аранжманот, пишува Нова.рс.
Понудата на кумановска туристичка агенција, која рекламира еднодневно патување до Врање, со посета на „Лидл“, стана вирална на Твитер и предмет на многу коментари.
Во огласот се вели и дека на патувањето не е потребен ПЦР тест, како и дека во „Лидл“ се оди по 14 часот, пред враќањето во Северна Македонија во 17 часот.
Јасно е зошто рекламата веднаш одекна на социјалните мрежи.
Иако оваа понуда на многумина им звучеше како пародија, не е толку смешна кога ќе се сетиме на атмосферата што го поздравуваше отворањето на овој бренд на супермаркети во Србија, на долгите редици на гладни граѓани, „тепачките“ за пилешко и копани поради што беше преименувана во „Линда“, благодарејќи на една баба која стана легенда на Интернет, пренесува СЕЕбиз.
На крајот на краиштата, запомнете ја „прошетката“ додека фантазиравте за шопинг тури кои некогаш ги користеа агенциите за да ги намамат нашите туристи, пишуваат порталите во сосседна Србија.
Очигледно, за време на пандемијата, туристичките агенции се обидуваат да преживеат насекаде – така што „Лидл“ е доволно привлечен за некои што сакаат да одат на кое било патување, по неколкумесечна изолација. И патем, тие веројатно ќе купат барем намирници за таа недела.