Компаниите се враќаат на овие методи во случај на нов пад на ИТ: „Како враќање во минатото“


На 19 јули, софтверска грешка CrowdStrike предизвика затворање на 8,5 милиони компјутери ширум светот, а патниците на аеродромите меѓу првите ги почувствуваа ефектите.

Ентони Босман, академик од Универзитетот Ендрус во Мичиген, се обидувал да се качи на лет за Флорида, но не можел да го преземе својот билет на својот паметен телефон. Принуден да оди на шалтер, тој зачудено гледал како вработениот во авиокомпанијата рачно го испишува неговото име од хартиената листа и му издава карта за патување.

„Имав чувство како да се враќам во времето“, се сеќава Босман. „Агентот коментираше дека раката ја боли од толку многу пишување“. И покрај неочекуваните околности, летот полетал на време, пишува Би-би-си.

Многу други патници имале слични искуства, особено во Индија. Сепак, последиците не влијаеја само на воздушниот сообраќај – грешката ги погоди и банките, телекомуникациските компании, здравствените услуги и онлајн продавниците ширум светот. Оваа недела, еден од главните директори на CrowdStrike му се извини на американскиот Конгрес за предизвикување хаос.