Кејт Мос е новиот креативен директор на диеталната Кока-Кола
Англија- Кејт Мос има соработувано со низа брендови низ годините, од Топшоп во раните времиња до париската етикета за накит Messika минатата година. Сега супермоделот излегува надвор од светот на модата станувајќи нов креативен директор на Diet Coke, која оваа година го слави својот 40-ти роденден.
„Возбудена сум што ќе се приклучам на семејството на Диет Кока-Кола – ми се допаѓаат минатите соработки што тие ги направија со такви неверојатни имиња во модата“, рече Мос во изјавата. „Како креативен директор, со нетрпение очекувам да ги инспирирам фановите и да го прославам 40-тиот роденден на брендот со стил.
Првиот проект на манекенката за диетална кока-кола е кампањата на брендот „Love What You Love“, во која се појавува самата Мос и е дизајнирана да ја истакне важноста од прифаќање на она за што сте страсни. „Кампањата се поврза со мене веднаш бидејќи јас сум цврсто убеден дека со самодоверба и страст можете да ги остварите вашите најлуди соништа“, продолжи Мос.
Супермоделот од 90-тите во никој случај не е првото големо модно име што соработува со диеталната кока-кола, и Карл Лагерфелд и Жан Пол Готје дизајнираа лименки и шишиња со ограничено издание во минатото. Во 2013 година, Марк Џејкобс исто така беше именуван за креативен директор на брендот, во кој незаборавно беше вклучен дизајнерот да глуми топлес во знакот на познатите реклами „Пауза за диетална кола“ од 90-тите.
Назначувањето на Мос доаѓа кога видовме прилив на славни креативни директори во последно време, вклучително и Кендал Џенер во калифорнискиот трговец на мало FWRD и Дакота Џонсон во брендот за сексуално здравје Maude. Бела Хадид, во меѓувреме, е коосновач и партнер на компанијата за безалкохолни пијалоци Kin Euphorics од септември минатата година.
(Гламур)