Како се заработува на ТикТок?
ТикТок станува сè попопуларна социјална мрежа меѓу младите, која исто така нуди можности за заработка. Сигурно се прашувате како се да заработуваат пари од „ТикТок“?
Мрежата ТикТок е развиена во Кина и доживеа огромна експанзија низ целиот свет. Корисници на оваа социјална мрежа се претежно лица од 16 до 24 години. Главна тема на социјалната мрежа се кратки видеа кои претежно имаат смешна содржина исполнета со разни филтри, анимации и специјални ефекти, пишува Itrevolucija.com.
Апликацијата им овозможува на корисниците во нивните видеа да вметнат претходно поставена музика во програмата, како и музика што можат да ја репродуцираат од самите звучници.
Главната цел е ваквите видеа да станат вирalni, односно да добијат многу лајкови и коментари за краток временски период. Но, токму поради таквите околности, можете да заработите пари на социјалната мрежа ТикТок, пренесува Банкар.ме.
Како се заработува на ТикТок?
Според истражувањата на TikTok, можно е да се заработат пари, но не е лесно да се постигне тоа. Имено, постои опција да заработите пари преку спонзорирани објави, но претходно вашите видеа мора да бидат исклучително популарни со многу лајкови и коментари.
Инфлуенсерите кои го користат Creator’s Fund создавачот за објавување видеа, заработуваат од два до четири центи за 1.000 прегледи. Со други зборови, успешно видео кое носи 500.000 прегледи заработува околу 20 американски долари.
Сепак, креаторите на ваквите видеа се многу успешни во објавувањето содржина, па на овој начин можат да соберат помеѓу 100.000 и 200.000 американски долари годишно.
Треба да се напомене дека овие видеа треба да бидат високо рангирани и вирални доколку лицето кое ги објавува живее само од приходите од ТикТок.
Важно е да се разбере на почетокот дека бројот на следбеници не е клучен, за профилот да започне да „заработува“ – се е до содржината. Точно е дека голем број компании и брендови ги избираат за свои инфлуенсери оние кои имаат повеќе следбеници, но факт е дека има профили кои имаат помалку следбеници, но одличен дострел и ангажман. На крајот на краиштата, несомнено е дека профилите што имаат повеќе од 5.000 следења на која било мрежа имаат „потенцијал“ и се сметаат за микроинфлуенсери.
Во повеќето случаи, овие микроинфлуенсери прават подобра работа од оние со 200 или 300 илјади следбеници. Коментарите, лајковите и интеракциите се најважните елементи.
Обележувањата или т.н. хаштагови на ТикТок значат многу. Благодарение на хаштаговите, корисниците можат да гледаат само содржина што ги интересира, на пр. од одредена марка или компанија. Поради овие причини ТикТок дава можност за заработка.
Како до пари?
Ова е дефинитивно една од најпопуларните методи што ги користат корисниците на ТикТок за да заработат пари. Сè што треба да се направи е профил на ТикТок, потоа област што ќе ја истакнувате во вашите видеа на апликацијата TikTok.
Така се зголемува бројот на следбеници на профилот. Можеби немате производ за продажба, но штом изградите профил и достигне неколку илјади следбеници, можете да го продадете на бренд или компанија што ќе го користи вашиот профил за промовирање на нивните производи или услуги.
Друг начин да заработите пари е содржината во живо. Станува збор за содржината што оди во живо на ТикТок, а потоа се отвора можноста за донации од следбениците.
Имено, на профилите на ТикТок постои опција за купување на т.н. Парички односно златници.
За време на емитирањето на снимка во живо на некој од корисниците, можете да ги донирате купените златници како знак на поддршка. Корисникот кој направил изведба во живо може да ги замени собраните златници за Дијаманти кои подоцна ќе ги претвори во пари на ниговата сметка на PayPal.
Односно, ако вашиот профил има голем број следбеници, постои голема шанса да заработите одредени донации за време на изведбата во живо. Но, не треба да се заборави дека вашата содржина треба да биде исклучително интересна за публиката.
Како и на повеќето социјални мрежи, ТикТок содржи свои реклами. Станува збор за TikTok Ads, каде што можете да се регистрирате и доколку имате успешен профил, можете да заработите пари покажувајќи ги своите реклами на публиката што ве следи.
Непотребно е да се каже дека бројот на следбеници е најважната ставка за заработка на „ТикТок“.
Заклучок
Кога ќе се соберат сите бројки, факт е дека оваа апликација со себе носи голем маркетинг потенцијал. Со оглед на нејзината популарност, оваа социјална мрежа на крајот може да прерасне во уште една голема платформа за рекламирање, на која сите брендови ќе треба да обрнат внимание.
Бројките велат дека корисниците поминуваат во просек околу 37 минути на оваа апликација во секоја од државите, а големиот број на корисници засега покажуваат дека на ТикТок му претстои светла иднина.