Генерацијата Z го открива најмоќниот афродизијак: „Поинтимен е од бакнеж“

Нова студија покажа дека младите луѓе на состаноци го ценат контактот со очи повеќе од физичкиот допир. Според податоците објавени од New York Post, 59 проценти од 20-годишниците го сметаат погледот за поинтимен од допирот – што открива голема промена во перцепцијата за блискост.
Студијата на EZContacts, во која беа вклучени илјада самци и луѓе во врски, покажа дека погледот стана клучен во создавањето романтична врска.
Поглед пред допир
Авторите на студијата истакнуваат дека контактот со очи е исклучително личен – може да предизвика врска побрзо од разговорот и да создаде чувство на блискост од првата средба. Дури 62 проценти од девојките од Генерацијата Z признале дека го сметаат погледот за попривлечен од допирот, а 55 проценти од момчињата мислат исто.
Оваа преференција произлегува од желбата на Генерацијата Z за автентични искуства. Младите луѓе сè повеќе се свртуваат кон вистински средби и нефилтрирани моменти, додека се оддалечуваат од апликациите за запознавање кои, велат тие, премногу ја имитираат вештачката реалност. „Средбата лично и гледањето во очи на луѓето може да биде начин луѓето да изградат доверба, пробивајќи ја бучавата од онлајн неискреноста“, објаснуваат аналитичарите.
Очилата како нов симбол на привлечност
Анкетата, исто така, откри интересен тренд – очилата сè повеќе стануваат атракција. Повеќе од половина од испитаниците (58 проценти) рекле дека ги сметаат луѓето со очила за попривлечни. Ова го потврдуваат 69 проценти од мажите и 46 проценти од жените.
Експертите додаваат дека очилата можат да испраќаат различни пораки – класичните црни рамки сугерираат сериозност и самодоверба, додека шарените и впечатливи рамки пренесуваат разиграност и отвореност.
Оваа промена во перцепцијата означува пресвртница, очилата повеќе не се сметаат за „одвлекување на вниманието“ кон убавината, туку за детаљ што може да ја зголеми привлечноста. Денешните стандарди сè повеќе ја нагласуваат личноста и споделените вредности, наместо совршените црти на лицето.
„Запознавањето не е само за тоа како ги гледаме другите, туку и како се чувствуваме видени“, заклучуваат истражувачите. „Очилата може да го врамат лицето, но очите раскажуваат приказна – а таа приказна може да започне врска пред да се каже ниту еден збор.“