Францускиот град Вендом го продава своето име на најголемата луксузна групација во светот ЛВМХ за 10.000 евра


Франција- Францускиот град Вендом ги продаде правата на своето име на најголемата луксузна групација во светот ЛВМХ за своите производи за накит за скромни 10.000 евра (8.750 фунти) .

Зборот Вендом е интимно поврзан со накит во Франција, особено затоа што „ Paris’ Place Vendôme “ е дом на некои од ексклузивните бутици со скапоцени камења во земјата, заедно со Риц. Плоштадот е дом на предводникот на Луј Витон од 2017 година.

Градот Вендом во Лоар-ер-Шер, сепак, беше попознат по своите врски со воздушната авијација и апаратите за домаќинство.

Сепак, нејзиниот градоначалник склучи договор со ЛВМХ за да може да го користи престижниот збор Вендом на својот накит. Групацијата, која поседува 70 брендови, вклучувајќи ги Луј Витон и Сефора, го финализираше купувањето на Тифани и Ко во 2020 година за 15,8 милијарди долари (11,4 милијарди фунти), што се верува дека е најголемата аквизиција на луксузните брендови досега.

ЛВМХ е во сопственост на Бернард Арно, третиот најбогат човек во светот и најбогатиот човек во Франција.

Со оглед на глобалното финансиско влијание на групата, градоначалникот на Вендом, Лоран Брилар, негираше дека бил под притисок.

„Ние правиме дополнителни 10.000 евра за име што тие можеа да го искористат во секој случај“, тврди тој, сугерирајќи дека многу компании го користеле низ целиот свет во различни домени од козметика до имот без да плаќаат за таа привилегија.

Додека големото мнозинство на општински советници го поддржаа овој потег, советникот на Зелените, Флорент Гроспарт, го критикуваше тоа како „распродажба“.

„Приватизацијата на овој збор и претворањето во рекламен слоган е одлука што не можеме да ја споделиме“, рече тој на Фејсбук.

„Не зборуваме за привремена продажба или за лиценца… туку за дефинитивно одрекување од многу голема мултинационална компанија за 10.000 евра. Занаетчија од нашиот град веќе не може да го користи името на неговиот сопствен град без да моли за дозвола од ЛВМХ “, тврди тој.

Сепак, градоначалникот инсистираше на тоа дека зделката била наменета само за накит. Тој рече дека групацијата веќе отворила 500 работни места во градот и има намера да отвори две работилници.

Vendôme не е сам во продажбата на правата на своето име.

Емануел Хофман, адвокат за интелектуална сопственост, рече: „Ако земете град како Бакарат (како славниот кристал ), на крајот тоа што го правите со името на вашиот град може да го подобри неговиот статус“.

Познатото летувалиште Довил, потпишува околу 50 договори со луксузни брендови секоја година за 30 000 евра за снимања.(Телеграф)