Електричниот „рено 5“ е виртуелен феномен, бројот на резервации надмина 75.000 единици


Иако „Рено“ сè уште не го откри официјалниот ценовник, ниту пак автомобилите се изложени во салоните, електричниот R5 веќе руши рекорди, барем оние во виртуелниот свет.

Бројот на резервации веќе „надмина“ 75.000 примероци, но со оглед на интересот на клиентите, оваа бројка наскоро треба да ја достигне границата од 100.000 примероци. Не се сомневаме дека ќе биде вистински продажен хит, но во виртуелниот свет, новиот Renault 5 го разбранува пазарот многу пред да стигне до салоните.

Откако францускиот бренд го претстави најмалиот EV модел во својата гама, резервациите се трупаат од ден на ден. Само еден месец по големото деби, Renault потврди дури 50.000 резервирани примероци од електричниот „5“.

Дека R5 би можел да стане вистински феномен за 21 век, потврдува и бројката, која продолжи да расте во следните два месеци. За да биде работата пофасцинантна, клиентите плаќаат аванс за резервација на нивниот примерок без познати цени и датум на пристигнување на пазарот.

Со претставувањето на овој модел, Renault објави основна цена од 25.000 евра за моделот со батерија од 40 kWh и моќен електромотор од 95 КС, но официјалниот ценовник сè уште никој не го видел. Засега се шпекулира дека цените ќе бидат објавени наскоро и дека автомобилите ќе се тркалаат, барем по француските патишта, пред ова лето. Останатите земји ќе мора да почекаат до крајот на годината.

Во секој случај, новиот Renault 5 продолжува да урива рекорди пред лансирањето.

Клиентите можат да го резервираат својот примерок за аконтација од само 150 евра. Кога Renault ќе ги објави официјалните цени, ќе дојде време овие резервации да се преточат во хартиен договор, а потоа ќе се знае реалниот број на купувачи кои ќе го поседуваат овој симпатичен ретро модел. На последното собрание на акционери, одржано вчера, шефот на Рено, Лука де Мео, објави дека новата „петка“ веќе има 75.000 нарачки.

Ако Renault реализираше продажба на толку многу автомобили, особено што секој ден најмалку 1.000 нови клиенти плаќаат аванс и го резервираат својот автомобил, тоа навистина би било апсолутен успех и преседан во европската автомобилска индустрија.

Марката што продава толку многу автомобили во првата година е вистински феномен, особено што е електрично возило со намалена побарувачка во Европа. И покрај неизвесноста над европскиот пазар кога станува збор за моделите со нулта емисија, Renault е повеќе од оптимист за „петката“.

Од друга страна, успехот на електричниот R5 би можел да продолжи да се надоврзува на неговиот технолошки близнак – новиот R4. Малиот гигант во EV пакување официјално ќе биде претставен во октомври, а ќе биде достапен за нарачка од февруари следната година. Renault веќе објави дека нема да има стандардни работни смени во француската фабрика во Douai. Французите се стремат кон „течен“ процес на набавка на делови, производство на течности и на крајот кратко време на испорака. Доколку го сфатат тоа, со големата популарност на овие два ретро модели, веќе можат да ги тријат дланките.