Џорџо Армани за Никол Кидман и Леди Гага: Две различни дами, ама две божици
Италија – Со враќањето на настаните на црвениот ќилим и сезоната на награди , познатите личности имаа можност уште еднаш да заблескаат во своите најдобри тоалети. Оваа сезона, додека имаше некои револуционерни изгледи – како што се шорцевите Шанел на Кристен Стјуарт или Аријана ДеБозе во панталоните на Валентино – имаше изразено враќање на традиционалните ревијални тоалети, софистицирани фустани до подот, но и тоалети кои повеќе откриваа отколку што покриваа, воздигнувајќи се на нивото на гламорама на црвениот ќилим.
Отелотворувајќи го овој тренд, Никол Кидман на Оскарите и Леди Гага на доделувањето на Греми, двете, традиционално во Џорџо Армани Приве, зборуваа многу за досегот на дизајнерот, како дами со разлиќен стил и сенс за облекување.
Леди Гага, која ја однесе наградата Греми за најдобар традиционален поп вокален албум за „Love For Sale“ со Тони Бенет, носеше црна свилена тоалета на едно рамо со бел шлеп обвиткан околу здолништето .
Кидман, која оваа година беше номинирана за најдобра актерка во главна улога за нејзината изведба како Лусил Бол во „Being the Ricardos“, носеше пастелна, светло сина свилена тоалета без прерамки – боја што го акцентираше нејзиниот тен. Силуетата на тоалетата беше акцентирана со здолниште во пеплум и се протегаше во воз украсен со златни кристали.
Овде, Џорџо Армани разговара исклучиво со WWD за трендовите на црвениот ќилим, дизајнирањето за силни и влијателни жени и како сè уште е изненаден кога неговите дизајни ќе оживеат.
Дали верувате дека има враќање на класичниот изглед на црвениот ќилим? Враќање на она што би можеле да го наречеме холивудски стил, или е поедноставена дефиниција?
– Да, верувам дека има враќање на театарски и блескав гламур, сличен на оној од златното доба на Холивуд, што е сосема спротивно од она што го правев на црвените ќилими на почетокот на мојата кариера. Но, природата на модата е циклична, не можеме да ја негираме. Денеска желбата за сон е голема и во момент кога сите се ѕвезди на своите социјални канали, вистинските ѕвезди ја подигнуваат рампата. Да се следат нив, за мене е возбудлива вежба во стилот.
Никол Кидман и Леди Гага се две жени со јасно различни карактери, но тие ги избраа и ги носеа вашите тоалети на Оскарите и на Греми, соодветно, и двете изгледаа прекрасно. Што мислите, која е модната порака што ја споделуваат?
-Никол и Леди Гага се секако различни жени, но и двете се Армани жени во начинот на кој пристапуваат кон нивниот однос со модата, која е секогаш лична и активна, никогаш пасивна. Фустанот го носат, а не обратно, а со секој изглед, дури и со најекстравагантниот, се појавува нивниот начин на постоење, што е единствено важно.
Кои беа вашите размислувања кога ги дизајниравте двата изгледи? Дали побараа нешто конкретно?
– Секој фустан секогаш се раѓа од разговор, при кој слушам, и прилагодувам. И двете се уметници во важен момент од нивната кариера: замислував фустани кои ќе ја прослават нивната убавина и статус, а исто така и женственоста, толку фасцинантна и грациозна во случајот на Кидман, сладострасност во случајот со Гага. Првиот предлог им се допадна и на двете, исто така за боите: сликовен за Никол, графички и нето за Стефани [Германота, Леди Гага].
Од вашата скица до црвениот тепих, што мислите кога всушност ќе ја видите личноста која го носи вашиот дизајн на црвениот тепих? Кога скицирате, размислувате ли што таа ќе може да додаде на фустанот штом ќе го облече, бидејќи секоја од нив има свое држење и прецизна, добро дефинирана личност?
-Фустанот сам по себе е идеја, нежив предмет: оживува само на тело, преку уникатната личност на секоја жена. Кога дизајнирам колекција не можам да ги замислам жените што ќе ги облечам, но во случајот со црвениот тепих знам кои се тие и затоа замислувам одреден став и држење веќе во фаза на скицирање. Меѓутоа, секој пат кога го гледам мојот фустан анимиран од личноста што го носи е прекрасна емоција која никогаш не престанува да ме изненадува.
Како еволуираше вашиот стил на црвениот тепих? Дали има нешто што сакате да го видите особено? Што апсолутно не ви се допаѓа?
-Мојот стил еволуираше во согласност со времето, и не може да биде поинаку. Со текот на годините, сигурно ги задржав стиловите кои беа поблиску до традиционалната идеја за гламур, додека ги гледав низ филтерот на мојата чиста и суштинска естетика. Секогаш сакам елеганција при одземање. Апсолутно не ми се допаѓа никаков вишок. Но, постои и одмерен начин да се биде претеран, ако го дозволите овој оксиморон, и ова ме фасцинира.
Дали некогаш сте биле изненадени откако сте испратиле фустан на одредена актерка? Дали видовте тотално неочекуван детал?
– Секогаш има некој неочекуван детал. Елементот на изненадување никогаш не недостасува, а тоа е еден од најубавите делови на оваа работа.
Дали верувате дека црвениот тепих останува важен дел во однос на видливост и желба?
– Секако дека е, но можеби на поинаков начин во споредба со минатото, бидејќи јавноста континуирано од сите страни е на удар на слики и приказни. Во оваа смисла, црвените килими не можат да ја зголемат желбата, но сепак се непобедлив сојузник во изградбата на аурата, на посакуваноста, на фасцинацијата на брендот, без да се заборави секогаш огромната количина на дискусии и написи што ги поттикнуваат. И тоа секогаш придонесува модата да стане важен, би рекол централен дел од популарната култура.