Џереми Ален Вајт во долна облека му донесе заработка на „Келвин Клајн“, еве колку
Последната кампања за долна облека на Келвин Клајн со актерот Џереми Ален Вајт е хит.
Објавена на 4 јануари, кампањата генерира 12,7 милиони долари во вредност од медиумското влијание за брендот за помалку од 48 часа, според Launchmetrics. Марката, сам по себе, генерира 3 милиони долари во MIV, а највисоко место е Instagram вреден 859.000 долари во MIV. Објавата сега има повеќе од 1,4 милиони допаѓања.
Снимена од Мерт Алас и стилизирана од Емануел Алт, кампањата брзо стана вирална на социјалните мрежи по нејзиното објавување. Името на Вајт беше една од најозборуваните теми на X (порано познат како Твитер) на 5 јануари. Првото видео на брендот што ја промовира кампањата на TikTok сега има повеќе од 4,5 милиони прегледи.
Во кампањата, Вајт се гледа како носи колекција на долна облека на брендот за пролет 2024 година, која доаѓа со нови модели со лого и материјали за секојдневна удобност, вклучувајќи ги стиловите New Intense Power, Micro Stretch и Micro Mesh. Фотосесијата е снимена на Менхетен за да ја покаже врската на актерот со Њујорк, каде што е роден.
Вајт на 7 јануари освои „Златен глобус“ по втор пат, за најдобар актер во мјузикл или хумористична ТВ серија за неговата улога како шефот Кармен „Карми“ Берзато во „The Bear.“
Во ноември, Skims се обложи на слична стратегија за поканување машки познати личности да го промовираат лансирањето на својата колекција за машка облека. Кампањата за долна облека со Ник Боса, Шаи Гилгеус-Александер и Нејмар Џуниор заработи 4,5 милиони долари во MIV за брендот.