Чантите и супермоделите ѕвезди на ревијата на Фенди во Милано (галерија)
Милано – Ревијата на „Фенди“ која ја отвори Модната недела во италијанскиот центар на модата, беше отворена блескаво – со модна писта украсена со скулптури со мермерни ефекти од 20 метри од џиновски чанти Baguette и Peekaboo, големите хитови на брендот. Ова значеше дека седењето беше строго ограничено, но имаше многу простор на првиот ред за ВИП гости како Деми Мур, Кара Делевињ, Гвендолин Кристи, Кејт Мос, Наоми Кембел и Линда Евангелиста.
Сепак, тие монументални бели чанти направија повеќе отколку што заземаа простор. Тие се потсетување, иако не е потребно, дека Fendi е препознатлив по неговите модни додатоци. 98-годишната етикета, основана како семејна компанија за крзна во Рим, се трансформираше во бизнис вреден 4,5 милијарди фунти, чии најголеми хитови се нејзините чанти кои ја одредуваат ерата. (Кој може да ја заборави главната улога на Baguette во Сексот и градот?)
Сега е во сопственост на LVMH, но семејството Фенди – претставени од Силвија Фенди како шеф на модните додатоци во брендот и нејзината ќерка дизајнерка на накит, Делфина – го дадоа тонот. Уметничкиот директор, британскиот дизајнерк Ким Џонс, го призна истото пред ревијата.
Секоја манекенка на пистата носеше уредни мали дневни ракавици во лимон, небесно сина и светло портокалова боја, „за да ги истакне чантите“, како што рече Џонс. Спојките, чантите и малите чанти со горната рачка, пријатни за Грејс Кели, беа во светли тонови- во портокалова, жолта и принт на питон што Карл Лагерфелд ги воведе кога ја дизајнираше куќата во 1990-тите – Џонс очигледно се забавуваше со модните архиви.
Чевлите – во низа модели- беа исто толку шарени и понежни. Целата ревија беше богато опремена како и секоја богата римска матрона, со практично секој модел со голема златна манжетна за уши или прстен (или и двете) благодарение на Делфина, заедно со ракавиците и бонбоните за раце.
Дамскиот, Хичкок ефект на русокоси беше потенциран со софистицираните, машки палта и јакни (другата улога на Џонс е дизајнер на машка облека за Диор) и долги фустани или панталони со широки ногавици во разнобојна палета. (Телеграф)