„Булгари“ го шири италијанскиот луксуз во САД и со хотелите-ги отвара два
САД– „Булгари“ и додава уште еден скапоцен камен во својата преполна колекција хотели и одморалишта. Самоопишаниот „златар на гостопримството“ штотуку потпиша договор со сопственикот и инвеститорот Гери Сафади за ново луксузно одморалиште во Лос Анџелес.
Лоциран на 33 хектари во живописните планини Санта Моника, Булгари Ресорт Лос Анџелес треба да се отвори во 2025 година и ќе биде втор имот на брендот што ќе се појави во САД. Првиот американски хотел на Булгари треба да се отвори во Саут Бич, Мајами, една година порано, во 2024 година.
Одморалиштето, порано познато како Retreat, ќе содржи 58 соби и апартмани, од кои повеќето ќе се наоѓаат во затскриени бунгалови низ источната половина од имотот. Исто така, подоцна ќе се продадат осум приватни резиденции кои ќе се движат по големина од скромни 12.000 квадратни метри до импресивни 48.000 квадратни метри. Секој, исто така, ќе дојде комплет со парцела земја.
Раскошните ентериери на одморалиштето ќе бидат со потпис од Антонио Цитерио Патриша Вил, истата фирма од Милано која ги дизајнираше сите други имоти на Булгари низ светот. Како таков, тој ќе го одрази легендарното чувство за гламур на италијанската облека. Исто така, одморалиштето ќе биде преполно со удобности, како што е бања од 10.000 квадратни метри, високотехнолошка теретана и кино. Ќе има и ресторан Bulgari Il Ristorante, предводен од познатиот готвач со три ѕвезди Мишелин , Нико Ромито, како и ексклузивен суши бар .
Иако се наоѓа во близина на Родео Драјв, одморалиштето ќе биде опкружено со природен див свет и ќе овозможи неверојатен поглед на градот подолу. Студио САОТА го искористи тоа како инспирација за современата архитектура, која изгледа беспрекорно се вклопува со околината. Понатаму, швајцарската фирма за уредување ENEA ќе работи на зачувување на природното живеалиште, вклучително и стари, родни дрвја. Булгари вели дека, заедно, фирмите треба да создадат еден од најинтегрираните, еколошки чувствителни случувања во Лос Анџелес.
„Новиот скапоцен камен на Булгари претставува извонредно достигнување за брендот да се воспостави во ваква клучна дестинација за луксузната индустрија“, рече извршниот директор на Булгари, Жан-Кристоф Бабин.