Бела Хадид е новиот амбасадор на „Сваровски“- зрачи со модерен гламур


САД– Сваровски го засилува својот маркетинг за новата генерација, именувајќи ја Бела Хадид како амбасадор на брендот и заштитно лице на својата најнова кампања, дознава WWD.

Глобалниот креативен директор на Сваровски, Џована Енгелберт, рече дека брендот ја сака Хадид за двете улоги бидејќи таа е „едноставно извонредна и зрачи со тоа многу модерно чувство за гламур“.

Енгелберт рече дека моделот го отелотворува „ставот на новата генерација која е неконформистичка и индивидуалистичка“.

Хадид ќе биде амбасадор една година, а Енгелберт рече дека планот е „да ги споделиме нашите заеднички идеи преку различни активности“ во текот на 12 месеци.

Енгелберт прави огромни промени во изгледот и чувството на брендот откако ја презеде функцијата прв глобален креативен директор на компанијата пред две години. Таа се обидува да го направи накитот Сваровски помалку формален и сака да ја привлече помладата публика со виножито од обоени кристали, нови кроеви и поголеми, похрабри накит наменети да се носат секој ден, како модни предмети.
Таа, исто така, го крсти и новиот концепт за малопродажба на Wonderlab, кој има за цел да пренесе ново „радосно“ чувство на гламур.

„Денес, кристалите се динамичен дел од нашата секојдневна гардероба: начин на истакнување на вашиот индивидуален стил на начин што може да биде лежерен колку што може да биде елабориран. Бела е постер девојка за оваа состојба на умот“, рече Енгелберт.

Хадид рече дека ја презела работата затоа што „Сваровски ги слави сите луѓе и идејата за модерен гламур и јас го сакам тоа. Ги сакам и новите колекции и она што го прави брендот, особено во последните две години под креативната визија на Џована. Навистина го гледам Сваровски како современ бренд за накит на иднината“.

Моделот, кој беше амбасадор на брендови од Bulgari, Tag Heuer до Dior Beauty, исто така верува дека накитот може да има трансформативна моќ. Познато е, вели таа, „да се подигнат и да се влијае на индивидуалните, личните карактеристики и внатрешните чувства, како што е да се направи некој да се чувствува посекси, помоќен, па дури и да се зголеми нечија самодоверба.

„Тоа може да го зголеми вашето расположение и може да биде симбол на личните верувања, нашиот имиџ и нашата култура. Може да ги изрази чувствата на љубов и да ги одбележи сите тие важни моменти во нашите животи. За мене, накитот дава самодоверба и ја отсликува мојата личност и расположение за тој ден. Тоа е многу дел од мојот живот“, рече таа.

Замислена од Енгелберт и фотографирана од Мерт Алас и Маркус Пигот, кампањата има за цел да наслика „повеќеслоен портрет“ на Хадид и да ја прикаже како „икона на новата генерација“.

Се одликува со шест портрети на моделот со различни, шарени позадини. Секој портрет е врамен со обоена кристална решетка која е пресечена во октагонална форма на логото на брендот, пакувањето и потписот Millenia Family.

Енгелберт рече дека сликите треба да покажат дека Хадид преминува од „спортско во гламурозна“ додека останува истата девојка – истата Бела – со самодоверба и авторитет.
Хадид рече дека снимањето било „толку забавно и ми овозможи да играм различни ликови, што сакам да го правам. Снимавме во блокови во боја кои ги поддржуваат клучните производи и мојот омилен сет-ап беше жолта; беше супер силно и секси. Ги обожавам дизајните Lucent – жолтите обетки и прстенот ми се омилени. Џована рече дека тие се како да носат витамин Ц, и токму тоа е чувството“.

Кампањата започнува во четврток, но на глобално ниво ќе започне да се прикажува дури во понеделник.

Концептот за малопродажба Wonderlab започна минатата година со газиран предводник во Цирих на авенијата Банхофштрасе. Во тоа време, Енгелберт го нарече предводникот „еволуција, па откако [производите беа претставени] вертикално, сакав да имам потактилно искуство, во дневната соба во овој вселенски брод-се среќава-продавница-слатки-се среќава-кутија за накит“. 

Продавниците на Wonderlab започнаа низ Европа, а една од нив ќе биде отворена на Петтата авенија на Менхетен следната година.

127-годишниот австриски производител на кристали, часовници, накит и подароци е подложен на голема трансформација што вклучува рестартирање на неговата мрежа на продавници од тули и малтер; ремонт на неговите понуди и неодамнешно менување на менаџментот.

Надја Сваровски, која првично му ја даде модната предност на Сваровски и со децении поддржуваше млади и етаблирани дизајнери, минатата година ја напушти компанијата како дел од промените.

Нејзиниот братучед Роберт Бухбауер поднесе оставка како главен извршен директор, додека друг роднина, Матијас Маргрејтер, се откажа од функцијата главен финансиски директор. Сваровски е во потрага по нивни замени, и двајцата најверојатно се надвор од семејството.

Сваровски, исто така, пречека голем број членови на одборот од целиот свет – и надвор од основачкото семејство.