Армија: Екипажот на хеликоптерот бил составен од „врвни пилоти“ со илјадници часови искуство
Вашингтон – Тројцата војници на армискиот хеликоптер UH-60 Black Hawk, кој се судри со авион во средата навечер веднаш од националниот аеродром Роналд Реган Вашингтон, сите беа многу искусни и не само што имаа илјадници часови лет меѓу нив, туку беа многу запознаени со шеми на летот над реката Потомак.
Армијата потврди дека сите тројца војници биле од компанијата Браво, 12-ти баталјон за борбена авијација, со седиште во Форт Белвоар, Вирџинија, околу 20 милји јужно од Вашингтон, ДЦ.
Напорите за извлекување на двајца војници во Блек Хок во студените води на реката Потомак продолжија во четвртокот, како и потрагата по исчезнатите меѓу 64-те на летот 5342 на Американ Ерлајнс. Исто така се бараат податоци од авионот и снимачот нагласови од кокпитот и интегрираниот рекордер за податоци и глас во хеликоптерот.
Летот со хеликоптер долж Потомак беше рутински ноќен квалификациски лет во кој пилот-инструктор ги тестира вештините на пилотот за навигација на различни правци низ областа Вашингтон кои се клучни делови од неговата или нејзината мисија.
„Тоа беше многу искусна група“, рече Џонатан Козиол, пензиониран армиски налог офицер со повеќе од 30 години искуство во летање армиски хеликоптери. Козиол е прикачен на Обединетата командна станица создадена на Националниот аеродром Реган за да ги координира напорите по смртоносниот судир.
Козиол на конференциски повик им потврди на новинарите дека машкиот пилот-инструктор имал повеќе од 1.000 часа лет, жената пилот која командувала со летот во тоа време имала повеќе од 500 часа лет, а шефот на екипажот исто така имаат стотици часа лет.
Козиол рече дека со оглед на краткото времетраење на повеќето летови со хеликоптери, бројот на часови што ги летал покажал колку тие биле искусни.
Како дел од нивните годишни квалификации, сите армиски авијатичари се тестираат на нивните вештини на дневна и ноќна светлина, како и на летање со инструменти.
Истражен тим за безбедност на летови на армијата од Центарот за борбена готовност на Армијата во Форт Новосел во Алабама пристигна во Вашингтон за да ја поддржи истрагата на Националниот одбор за безбедност на транспортот.
Оценетиот пилот командувал со летот, но доколку се случи итен случај, инструкторот би ја презел контролата над хеликоптерот.
„Двајцата пилоти ја летаа оваа специфична рута претходно ноќе – ова не беше нешто ново за ниту еден од нив“, рече тој. „Ова се нашите врвни пилоти кои го прават овој регион на Националната престолнина“.
Воздушниот простор околу главниот град на нацијата е еден од најпрометните во нацијата, но Козиол го опиша коридорот за летање со хеликоптер над Потомак како „релативно лесен коридор за летање бидејќи летате низ центарот на реката и многу лесно може да се препознае. , особено ноќе“, бидејќи нема многу светла.
Заштитните очила се достапни за армиските авијатичари за време на ноќните мисии, но тие не се секогаш неопходни, рече Козиол, кој истакна дека не знаел дали пилотите ги носеле очилата за време на летот во средата навечер.
„Тие се корисни ноќе, очигледно, и во урбана средина, тие се уште се корисни“, но тој ја отфрли идејата дека силните светла на Вашингтон можеби влијаеле на пилотите, велејќи дека тие летаат над реката Потомак, каде што „таму нема светла, така што тоа не би влијаело на нив“.
„Тие би имале периферна визија на светлата од двете страни на брегот, што всушност им помага да се усогласат и да знаат во која насока одат“, додаде тој. „И тоа би им помогнало да видат други авиони“.
Понатаму, од армиските авијатичари се бара да ја тестираат нивната способност да летаат „ноќ без помош“ без очила за ноќно гледање.
Козиол рече дека ситуационата свесност на пилотите би била потпомогната од движечки екран за следење во пилотската кабина што ја одредува нивната точна локација, заедно со визуелни помагала во рамките на нивните видни линии.
„Ги имате светлата на двете страни од вас и, очигледно, ротирачкиот светилник на Реган Национал за да го посочите аеродромот и целиот сообраќај на него за да знаат точно каде се наоѓаат“, рече тој.
Армиската статистика покажува дека минатата година е забележан најголемиот скок во авијациските несреќи во повеќе од една деценија по годините на надолен тренд.
Во Армијата во фискалната 2024 година имало 15 несреќи од класа А, што е најголем број од фискалната 2014 година, кога имало 16 несреќи. Минатогодишниот пораст дојде по одреден временски период кога бројот на несреќи имаше тренд на опаѓање. На пример, имаше седум несреќи во фискалната 2021 година, четири во фискалната 2022 година, девет во фискалната 2023 година и потоа 15-те во фискалната 2024 година.
Минатиот април, Армијата го одржа она што се нарекува „стенд-ап“ каде што ја засили обуката за безбедност, но продолжи со летачки операции — ова уследи по серијата инциденти со хеликоптер Апачи претходниот месец.
Претходно имаше прекин на армиската авијација што следеше по судирот во март 2023 година на два хеликоптери Black Hawk во Форт Кембел во кој загинаа девет војници.