„Taylor Swift: The Official Release Party of a Showgirl “со најголема заработка на кино-благајните

Тејлор Свифт доминираше на бокс офисот во текот на викендот со нејзиниот специјален филмски настан „Taylor Swift: The Official Release Party of a Showgirl “, достигнувајќи го врвот на американската топ листа со проценета домашна заработка од 33 милиони долари, според „Холивуд репортер“.
Колку голем викенд имаше Свифт? Нејзиниот само тридневен настан за 89-минутниот филм, кој во суштина е продолжен трејлер за нејзиниот нов албум „The Life of a Showgirl “ лесно се искачи далеку над бокс офисот на две големи холивудски ѕвезди кои се појавуваат во филмови со возбудливи оскаровски гласови. Вкупно, додавајќи ја продажбата на билети во странство од 13 милиони долари, серијата „Taylor Swift: The Official Release Party of a Showgirl “ заработи вкупно 46 милиони долари во текот на викендот, додека се прикажуваше на повеќе од 3.700 екрани во кината, вклучувајќи го и Синеплекс во Скопје.
Што се крие зад винтиџ изгледот на Тејлор Свифт за новиот албум: Стилист од Вегас открива
Филмот што се појави на екраните во петокот, за да се совпадне со објавувањето на нејзиниот 12-ти студиски албум , е мешавина од музички видеа – вклучувајќи го и оној во режија на Свифт за синглот „The Fate of Ophelia“ – снимки од зад сцената, видеа со текстови и лични размислувања од Свифт за креативниот процес зад музиката.
Додека Свифт се искачи нагоре, драмата за ММА на Двејн „The Rock“ Џонсон, The Smashing Machine, пропадна, носејќи само 6 милиони долари од повеќе од 3.300 кина, што претставува најлошото широко отворање во кариерата на борачот што стана актер во драматична улога која беше промовирана како можна мамка за Оскар. И, според THR, Џонсон тешко може да ја обвини Свифтис за слабото отворање на неговиот филм за страствен проект, бидејќи речиси 90% од купувачите на билети за Showgirl беа жени, додека публиката на Smashing Machine беше претежно машка, со над 70%.
Освен што ја уништи „Машината“, Свифт лесно се искачи и над познатиот „Една битка по друга“ на Пол Томас Андерсон, драмата со Леонардо Дикаприо во главната улога, која падна на второто место во втората недела. Приходите се намалија за 49% од првата недела на 11,1 милиони долари во Северна Америка, за 10-дневен вкупен домашен приход од 42,8 милиони долари, со вкупно 101,7 милиони долари на глобално ниво до денес.
Филмот „Taylor Swift: The Official Release Party of a Showgirl “ – најавен само две недели пред премиерата со мала промоција – следи по последниот триумф на Свифт на големото платно, концертниот филм „Taylor Swift: The Eras Tour“ од 2023 година, кој на премиерата заработи рекордни 93,2 милиони долари на домашно ниво, додека брзо се искачи за да стане најпрофитабилен концертен филм на сите времиња со 261,6 милиони долари глобална продажба на билети.