Славни супермодели, подмладен бренд: Дона Каран Њујорк ќе освојува со пристапен луксуз


G-III Apparel Group, која го поседува името Дона Каран, лансираше нов бренд (одделен од DKNY) кој црпи од нејзините архиви од високата мода.

Дона Каран Њујорк ја откри колекцијата ориентирана кон деловната облека за пролет 2024 година и придружната кампања фотографирана од Ени Лејбовиц, насловена „Во жените на кои им веруваме“. Во него има осум супермодели избрани за нивната веќе воспоставена врска со брендот: Амбер Валета, Керолин Марфи, Синди Крафорд, Иман Амам, Карли Клос, Линда Евангелиста, Лија Кебеде и Шалом Харлоу. Многу од овие жени одеа по оригиналните писти на Дона Каран за време на нејзиниот најславен период од раните деведесетти.

Каран, дизајнерката, не е вклучена во проектот. Таа се повлече од брендот во 2015 година; LVMH ја купи компанијата во 2001 година, а потоа ја продаде на G-III во 2016 година за договор од 650 милиони долари – нето загуба за францускиот луксузен конгломерат, но „начин да се ослободиме од проблемот“, како што изјави еден аналитичар за Fashion Network.

За разлика од DKNY, поевтината и подмладената етикета, брендот Donna Karan Њујорк има за цел да постигне „достапна луксузна“ цена, според соопштението за печатот. Останува доследен на филозофијата за правење класична гардероба најважен за професионалната жена, како што тоа го направи Каран со нејзините „седум лесни парчиња“, цртајќи од архивата на оригиналниот дизајнерка. Колекцијата за пролет 2024 година вклучува уметнички кошули со копчиња, боди со завеси, молив здолништа , очила, парфеми и повеќе, кои се движат по цена од 159 до 599 долари. Ќе биде достапен за купување на повторно лансирана веб-локација.

„Ние агресивно го репозиционираме и прошируваме брендот Дона Каран“, изјави за WWD во декември Морис Голдфарб, претседател и главен извршен директор на G-III. „Новиот бренд Дона Каран ќе биде модерен систем на облекување резамислен за денешните жени кои копнеат за пристапен луксуз и ќе одговори на целосните животни потреби на новиот потрошувач и на новата ера“.