Скопје дел од уникатно музичко искуство – како се снимаше„The Life of a Showgirl“ на Тејлор Свифт

Помалку од 11 часа по објавувањето, Spotify објави дека „The Life of a Showgirl“ го сруши рекордот за најстримуван албум во еден ден во 2025 година досега


Скопје во Синеплекс цел викенд беше дел од светската премиера на Taylor Swift / The Official Release Party of a Showgirl. Публиката уживаше во магијата на најочекуваниот албум на годината кој веќе го сруши рекордот на Спотифај, ги слушна сите 12 песни со најдобро озвучување и слика, виде како се снимаа гламурозните спотови и што секоја песна ѝ значи на Тејлор Свифт која е преубава и како русокоса, бринета и црвенокоса. На фановите ширум светот и на почеток и на крај од светската премиера поп-ѕвездата им се заблагодари што беа дел од ова феноменално музичко и естетско доживување, врв на сценографија, кореографија и костими, инспирирани од сјајот и блесокот на Лас Вегас.

Што се крие зад винтиџ изгледот на Тејлор Свифт за новиот албум: Стилист од Вегас открива

Албумот е создаден за време на европскиот дел од турнејата. „Свирев три дена, потоа имав три дена одмор и летав до Шведска за да го снимам… Бев физички исцрпена, но ментално бев одлична“, рече таа.

Продолжување на успешна музичка кариера

„ The Life of a Showgirl“ го следи минатогодишниот албум „The Tortured Poets Department“, објавен во средината на рекордна турнеја што заработи над 2,2 милијарди долари за две години на пет континенти, станувајќи најпрофитабилната турнеја на сите времиња. Новиот албум е исто така првото издание на Свифт откако ја врати сопственоста на целиот нејзин опус. Во мај, таа го купи својот каталог со снимки од инвестициската фирма „Шамрок Капитал“, за неоткриена сума.

По објавувањето на полноќ во петок, 3 октомври, „The Life of a Showgirl“ доби мешани критики од музичките критичари. Некои го пофалија нејзиното остро пишување песни, додека други тврдеа дека бледее во споредба со нејзините најомилени албуми, вклучувајќи го „Red“ од 2012 година, „1989“ од 2014 година и „Folklore“ од 2020 година.

„Rolling Stone“ му додели на 12-тиот студиски албум на Свифт совршена оценка од пет ѕвезди, а помошничката уредничка Маја Џорџи напиша дека пејачката, 35, „се насочува кон нов ешалон на суперѕвезда – и ги достигнува сите свои цели“. Џорџи ги пофали текстовите на Свифт како „урнебесни како и секогаш“, а исто така забележа дека таа е „похрабра отколку што била досега“. (Песната „Wood“ содржи повеќе двојни толкувања за, хм, „машкоста“ на свршеникот на Свифт, Тревис Келси, додека за „Actually Romantic“ се шпекулира дека е песна насочена кон Чарли XCX.)

Variety исто така ја пофали Свифт, тврдејќи дека таа е во своја лига. „Никој не го прави тоа подобро, сега или во последно време, кога станува збор за испорака на поп-музика што доминира во светот, која ги чувствува сите чувства и не се штеди ниту на мислите“, напиша главниот музички критичар Крис Вилман, славејќи го „сончевиот“ карактер на албумот. Вилман ја нарече „Ruin the Friendship“ една од „најубавите песни што Свифт некогаш ги напишала“ и исто така ја аплаудираше „крајно пријатната“ продукција на Макс Мартин и Шелбек.

Во меѓувреме, The New York Times го нарече The Life of a Showgirl избор на критичарот. Критичарот за поп музика Џон Караманика го нарече проектот „измамнички скромен збир песни за фасадата на славата и што е потребно за да се изгребе и да се пробие покрај неа“. Караманика смета дека „Showgirl“ е „поубедлива форма на хаос од претходните два албума на Свифт, „Midnights“ и„The Tortured Poets Departmen“, кои таа ги издаде во 2022 и 2024 година, соодветно, иако признава дека копнеел по „цврст пресврт“ како „ Reputation“ од 2017 година.

Британскиот „Гардијан“ му даде на албумот две од пет ѕвезди, а главниот рок и поп-музички критичар Алексис Петридис коментираше дека е „слаб во мелодиите, а сепак врие од огорченост“. Тој делумно напиша: „Можеби романтичното задоволство едноставно пишува побело од одмаздољубивата горчина по раскинувањето, или можеби го поколеба вашиот суд.“ Можеби беше напишан набрзина. Или можеби неговиот автор бил едноставно исцрпен, што би било сосема разбирливо.“

„Лондон Стандард“ беше најстрог од сите, со оценка од една ѕвезда и наслов во кој се критикуваат „метафорите за пенисот и приказните за сиромашните мали богати девојки“ на Свифт. Во еден момент, заменик-уредничката Индија Блок дури се запраша дали „случајно слушала пародичен албум“, жалејќи се дека „некогаш познатите способности за пишување текстови на 14-кратната добитничка на Греми… се чини дека се враќаат наназад“.

Мешаните критики не го спречија успехот на новиот албум.

Помалку од 11 часа по објавувањето, Spotify објави дека „The Life of a Showgirl“ го сруши рекордот за најстримуван албум во еден ден во 2025 година досега. 

Албумот „The Life of a Showgirl“ на Тејлор Свифт имаше блескав почеток во Соединетите Американски Држави. На првиот ден од објавувањето, 3 октомври, продадени се 2,7 милиони примероци во традиционалната продажба на албуми (физички и дигитални) во сите верзии на албумот, според првичните извештаи на  компанијата за следење на податоци Luminate. Тоа ја означува најголемата недела на продажба на Свифт досега и втората најголема недела на продажба за кој било албум во модерната ера – откако Luminate започна електронско следење на податоците во 1991 година. Единствената поголема недела на продажба во тој временски период беше регистрирана со албумот „25“ на Адел, кој продаде 3,378 милиони примероци во својата прва недела во 2015 година. (Л.С.)